خبرگزاری کار ایران

تری‌دی‌مکس؛ نرم‌افزاری برای حرفه‌ای‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۴۴۷

اگر از آن‌هایی هستید که به محض دیدن یک خانه سریع جای مناسب اشیا را تشخیص می دهید طوری که انگار آن شی برای آن قسمت خانه ساخته شده است و یا اگر حس می کنید نیم کره چپ و راست ذهنتان در یک رابطه بسیار بسیار صمیمی با هم قرار دارند، همین حالا دست به کار شوید و به کلاس آموزش تری دی مکس بروید.

ایلنا؛ با پیشرفت تکنولوژی، تقریبا تمام کارها با نرم ‌افزارهای خاص قابل انجام است؛ دیگر روزگاری که طراحان دست به قلم می‌ شدند گذشته است و حالا نوبت نرم‌ افزارهای طراحی است که پا به میدان بگذارند؛ یکی از نرم افزارهای کاربردی که این روزها  اسمش را زیاد می ‌شنویم نرم ‌افزار تری دی مکس است؛ با یک جستجوی ساده می ‌توانید به وبلاگ و مقالات رایگان تری دی مکس دست پیدا کنید و به راحتی پی به کارکرد این نرم‌ افزار ببرید؛ اما نکته‌ ای که شاید که هیچ یک از مقاله ‌ها به شما نگویند این است که آیا واقعا تری دی مکس نرم‌افزار مناسب شما و کار و حرفه شما است؟ و یا با شرکت در کلاس آموزش تری دی مکس فقط وقتتان را تلف کرده ‌اید؟  ما در این مقاله به شما نشان می‌ دهیم که چرا یادگیری تری دی مکس برای شما یک ضرورت است.

تری‌دی‌مکس؛ نرم‌افزاری برای حرفه‌ای‌ها

به سراغ یک آموزشگاه تری دی مکس بروید اگر...

یک طراح هستید: طراحی شاخه‌ های مختلفی دارد از طراحی مدل های صنعتی تا طراحی جواهر و طراحی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی و ....؛ تفاوتی نمی ‌کند در کدام شاخه از طراحی مشغول به کار هستید شما به عنوان یک طراح، باید به نرم ‌افزار تری دی مکس مسلط باشید تا بتوانید ایده‌ هایتان را به بهترین شکل به کارفرمای خود ارائه بدهید؛ در بازار این روزها همه به دنبال جزییات هستند؛ به طور مثال شما به عنوان طراح داخلی نمی ‌توانید بگویید از یک کفپوش قهوه‌ای استفاده می ‌کنم؛ کارفرمای شما دوست دارد بافت آن کفپوش را ببیند؛ تونالیته قهوه‌ای کفپوش را با سایر رنگ ‌ها مقایسه کند و در نهایت، نظر نهایی اش را اعلام کند. طراحی تمام این جزییات با نرم افزار تری دی مکس امکان پذیر است؛ نرم افزاری که شاید در ابتدای راه، یادگیری ‌اش دشوار به نظر برسد اما صرف زمان برای آن مثل یک سرمایه‌ گذاری بلند مدت است که تا مدت‌ ها می‌ توانید از آن استفاده کنید.

در حوزه تبلیغات مشغول به کار هستید: اگر در حوزه تبلیغات یا کسب و کارهای آنلاین مشغول به کار هستید؛ یا امیدوارید روزی در این شاخه‌ ها به یک کارشناس حرفه ‌ای تبدیل شوید؛ رفتن به آموزشگاه تری دی مکس باید یکی از اولویت ‌های شما باشد چرا که تری دی مکس در این حوزه ‌ها بسیار پر کاربرد است؛ از تری دی مکس برای ساخت بخشی از فیلم ‌های تبلیغاتی، طراحی لوگو و.... استفاده می‌شود.

تری‌دی‌مکس؛ نرم‌افزاری برای حرفه‌ای‌ها

 

دوست دارید در حوزه پویانمایی یا بازی سازی فعالیت کنید: برای طراحی شخصیت‌ها، محیط و فضاهایی که در بازی و انیمیشن‌ ها استفاده می شود؛ از تری دی مکس در کنار سایر نرم افزارها استفاده می کنند؛ به طور مثال شما از یک ربات ساده در فضای اتاق فیلم برداری می کنید سپس با استفاده از تری دی مکس به این ربات و فضای اطرافش  جان می دهید و بعد با استفاده از نرم افزارهای مختلف مثل افترافکت سایر جلوه های بصری را به کار نهایی اضافه می کنید. شما با یادگیری این نرم افزار گام بزرگی برای تبدیل شدن به یک بازی ساز حرفه ای و یا یک انیماتور موفق برداشته اید.

خلاق هستید: اگر حس می کنید خداوند هنگام بخشش موهبت خلاقیت به شما دست و دل بازتر از سایر بندنگانش عمل کرده است و خلاقیت شما بیشتر از دیگران است، اگر از آن‌هایی هستید که به محض دیدن یک خانه سریع جای مناسب اشیا را تشخیص می دهید طوری که انگار آن شی برای آن قسمت خانه ساخته شده است و یا اگر حس می کنید نیم کره چپ و راست ذهنتان در یک رابطه بسیار بسیار صمیمی با هم قرار دارند، همین حالا دست به کار شوید و به کلاس آموزش تری دی مکس بروید. هرچند شاید ندانید که دوست دارید در چه حوزه ای فعالیت کنید اما مطمئن باشید پس از یادگیری تری دی مکس به راحتی می توانید حوزه کاریتان را مشخص کنید. البته می توانید از وبلاگ و مقالات رایگان تری دی مکس هم استفاده کنید و وقتی مطمئن شدید که این همان نرم افزار مورد علاقه شما است، یک آموزشگاه تری دی مکس معتبر را برای یادگیری درست و اصولی انتخاب کنید.

تری‌دی‌مکس؛ نرم‌افزاری برای حرفه‌ای‌ها

برای آینده ای روشن به یک آموزشگاه خوب بروید

آموزشگاه های بسیاری با هدف آموزش تری دی مکس ایجاد شدند؛ اما آیا این آموزشگاه ها می توانند از شما یک تری دی مکس کار حرفه ای بسازند؟ با مراجعه به وبسایت رسمی آموزشگاه ها شاید بتوانید تا حدودی به پاسخ این پرسش برسید؛ یک آموزشگاه خوب افزایش اطلاعات هنرجوهایش را در اولویت قرار می دهد و بانک اطلاعاتی پر و پیمانی را در اختیار آن ها می گذارد؛ آموزشگاه تصویرگران پویااندیش از این آزمون سربلند بیرون آمده و با ایجاد یک پایگاه قوی اطلاعاتی، تمام مقاله های لازم برای یک هنرجوی تری دی مکس را در وبسایت خود به صورت رایگان منتشر کرده است؛ علاوه بر آن با استفاده از مدرسان اهل فن اقدام به برگزاری کلاس آموزش تری دی مکس کرده است تا تمام هنرجوها بتوانند با شرکت در ورک شاپ ها و کلاس ها به یک تری دی مکس کار موفق تبدیل بشوند. در نهایت شاید یادگیری تری دی مکس دشوار باشد اما با استفاده از یک آموزشگاه خوب شما می توانید این راه را برای خودتان هزاران بار آسان تر کنید.

برای ثبت ‌نام در دوره‌های آموزش تری دی مکس جامع و نیز مشاوره با کارشناسان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های: ۱۱۰ ۱۱۱ ۲۸ یا ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ یا ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید و وب سایت تری دی مکس را حتما ببینید :

www.3dmaxclass.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز