خبرگزاری کار ایران

از سوی بخشی تقدیر شد؛

قهرمانی که در 77 سالگی همچنان مدال های کشوری و آسیایی کسب می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۲۷۷

قهرمان وزنه برداری و پاورلیفتیگ گیلانی با کسب 145 مدال آسیایی، کشوری و استانی بی رقیب در ورزش همچنان مدال‌آوری می کند .

به گزارش ایلنا از رشت، این قهرمان پرآوازه که رهاوردی از جهت درآمدزایی در ورزش نداشته است،هدف از باقی ماندن و تداوم فعالیت ورزشی را سلامت جسم و برخورداری از روحیه مبارزه جویی عنوان کرد و گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان که از تلاش‌های چند ده ساله ام با اهدا لوح تقدیر، قدردانی کرده است تشکر می‌کنم و این حرکت وی را که اولین مدیر بانوی کشور است مایه فخر و سرافرازی گیلانیان می‌دانم .


علی حیدر ثاقب، ورزش را مایه امیدبخشی و کسب روحیه بیشتر برای کار و فعالیت هدفمند دانست و افزود: جوانان با ورزش می‌توانند هم به آینده خود امیدوار شوند و هم اینکه قادر خواهند بود در کارهای پیش رو استقامت و پایداری بیشتری داشته باشند.

وی که اکنون در 77سالگی همچنان قادر است 150کیلولیفت و 130 کیلوگرم اسکات انجام دهد ،تداوم موفقیت های ورزشی خود را به سخت کوشی و تحمل آسیب های ورزشی در سال های متمادی برشمرد و خاطر نشان کرد : برای سالم ماندن و دوری از بیماری راهی جز پرداختن به ورزش وجود ندارد .

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نیز لازمه موفقیت‌های مستمر و پایدار را بهره مندی از تجارب چنین پیشکسوتانی که در هر شرایطی به ورزش می پردازند، یاد کرد و گفت: اگر دانش آموختگی را باتجربه بیامیزیم بدون تردید شاهد موفقیت های پایدار در هر حوزه ه ای از فعالیت های ورزشی و اجتماعی خواهیم بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز