خبرگزاری کار ایران

سخنگوی قوه قضاییه:

پرونده نجفی نیازی به صرف زمان بیشتر نداشت/ در صحنه جرم کسی حاضر نبود/ نمی‌توانیم شاهد بتراشیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۱۱۰

سخنگوی دستگاه قضا عنوان کرد: یک نماینده مجلس با من تماس گرفت و گفت از شاهدان ماجرا پرس و جو نشده است. من پاسخ دادم در صحنه جرم کسی حضور نداشته و ما نمی‌توانیم شاهد بتراشیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در خصوص روند بررسی پرونده محمدعلی نجفی گفت: سرعت عمل در دستگاه قضا خواست همه مردم است و همه پرونده‌ها با بازتاب اجتماعی همراه است. هر پرونده‌ای احساسات عمومی را جریحه‌دار کند توام با دقت با سرعت و بصورت ویژه رسیدگی می‌کنیم.

وی افزود: اقتضا دارد این پرونده هم بصورت ویژه رسیدگی شود. در بعد قضایی پرونده هیچ ابهامی ندارد. هم وضعیت قتل و هم اقاریر متهم و هم صحنه و هم کارهای تخصصی و پزشکی قانونی انجام شده و پرونده به قدری شفاف بود که نیازی به صرف زمان بیشتر نداشت. درخواست دارم در این حوزه فضاسازی نشود.

در صحنه جرم کسی حضور نداشته و ما نمی‌توانیم شاهد بتراشیم

اسماعیلی یادآور شد: ما به پرونده‌های دیگری همچون قتل بنیتا هم به سرعت رسیدگی کردیم اما جریانات سیاسی به دنبال آن نبودند و ما مورد تحسین قرار گرفتیم. در حال حاضر پرونده قتل امام جمعه کازرون هم به سرعت در حال بررسی است. تقاصا دارم رسانه‌ها از حاشیه‌سازی برای این پرونده‌ها اجتناب کنند. ما با رعایت اخلاق و قانون می‌توانیم امنیت را به جامعه بازگردانیم.

وی ادامه داد: یک نماینده مجلس با من تماس گرفت و گفت از شاهدان ماجرا پرس و جو نشده است. من پاسخ دادم در صحنه جرم کسی حضور نداشته و ما نمی‌توانیم شاهد بتراشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز