خبرگزاری کار ایران

ناجی تاکید کرد:

مسائل حوزه سلامت به هیچ عنوان قابل معامله و اغماض نیست

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۷۲۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: تصمیمات باید به نفع مردم و پیشبرد اهداف و سیاست های دولت و نظام باشد و در این راستا موضوعات، مسائل و چالش‌های حوزه سلامت به هیچ عنوان قابل معامله و اغماض نیست.

به گزارش ایلنا، سعید ناجی امروز در جلسه امنیت غذایی استان ضمن تاکید بر ضرورت اولویت بندی موارد و مباحث این حوزه افزود: بر این اساس با تفکیک موضوعات حوزه امنیت غذایی استان با توجه به تنوع و تعدد مسائل تصمیم گیری و اقدام شود.

وی ادامه داد: مدیران باید با اشراف کافی و کامل به شرایط استان و احصا دقیق موارد، مشارکت لازم را در حوزه تصمیم سازی، تصمیم گیری و اجرا داشته باشند.

ناجی گفت: با عنایت به گستردگی موضوعات در رابطه با امنیت غذایی استان، حجم بالایی از مسئولیت در مقابل ما قرار دارد که براین اساس ضرورت دارد با اولویت بندی امور، رویکرد مناسبی اتخاذ شود. 

وی افزود: دستگاه های متولی امر سلامت باید موارد لازم را سطح بندی و دسته بندی دقیق و کارشناسی کنند و در تعاقب این امر با رویکردها و برنامه های نظام و دولت انطباق دهند.

معاون استاندار البرز با تاکید براینکه باید نگاه راهبردی به مسائل داشته باشیم، اضافه کرد: موضوعات، مسائل و چالش های حوزه سلامت به هیچ عنوان قابل معامله و اغماض نیست.

ناجی افزود: کمیت جلسات مد نظر نیست بلکه باید به دنبال نتیجه عملیاتی از چنین نشست های مهمی به نفع مردم و پیشبرد اهداف و سیاست های دولت و نظام در این راستا باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت دقیق بر ساماندهی وضعیت آب و فاضلاب استان عنوان کرد: کم‌کاری و کم توجهی از سوی ما بعنوان کارگزاران نظام و خدمتگزاران مردم که در این راستا متعهد نیز هستیم، پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز