خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد:

شهرستان طالقان نقطه هدف در بودجه ریزی و تصمیم سازی سال ۹۸ است

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۳۴۶

استاندار البرز گفت: برای شهرستان طالقان که دارای ظرفیت ها و ارزش های بسیاری است، مورد توجه است لذا در زمینه تامین زیرساخت ها از جمله راهسازی، گازرسانی و دیگر موارد کارگروه هایی نیز برای بررسی مشکلات این منطقه خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در سفر یک روزه به شهرستان طالقان در جمع مردم روستای منگلان بخش بالاطالقان افزود: طالقان ظرفیت های ارزشمندی در حوزه مشارکت های اجتماعی دارد چراکه این شهرستان غنی از فرهنگ و بسیار دانش پرور بوده و انسان های پرآوازه همچون مرحوم آیت الله العظمی طالقانی از آن این شهرستان است.

استاندار البرز با عنوان اینکه شهرستان طالقان نقطه هدف ما در بودجه ریزی و تصمیم سازی در بودجه سال ۹۸ خواهد بود، اضافه کرد: در ایران اسلامی روی شهرستان استراتژیک طالقان که دارای ظرفیت ها و ارزش های بسیاری است بسیار حساب می شود و در زمینه تامین زیرساخت ها از جمله راهسازی، گازرسانی و دیگر موارد کارگروه هایی نیز برای بررسی مشکلات این منطقه خواهیم داشت.

استاندار البرز با عنوان اینکه نرخ بیسوادی در طالقان صفر است، افزود: راهکارهایی ضمن تشکیل کارگروه ها برای تقویت ظرفیت های طالقان از جمله دامداری، دامپروری و گردشگری اتخاذ کرده و بزودی اجرایی خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه امید است در سال ۹۸ پروژه راه طالقان - هشتگرد با بهره برداری برسد، گفت: محدودیت هایی که برای مردم ساکن در نواحی سد های امیرکبیر و طالقان وجود دارد را تا حصول نتیجه مطلوب، پیگیری می کنیم. 

استاندار البرز با تاکید بر اینکه در بحث احداث ابنیه جدید اقدامات موثری را در دستور کار داریم، افزود: بر این اساس در مرحله اول ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار را برای ایجاد ابنیه ضروری اعم از سرویس های بهداشتی، نماز خانه و... بالاطالقان اختصاص می دهم.

شهبازی با اشاره به اینکه برنامه های راهبردی برای شهرستان طالقان مدنظر داریم، توضیح داد: بحث اشتغال و ماندگاری جمعیت در طالقان را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز