خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علم و صنعت:

آمادگی دانشگاه‌ها برای شناسایی مشکلات و چالش‌های صنعت حمل و نقل ریلی

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۱۹۳

ذاکری اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات قابل توجهی در طول چند سال گذشته در بخش حمل و نقل ریلی انجام شده است و شاهد افزایش طول شبکه ریلی و تحت پوشش قرار گرفتن تعدادی از مراکز استان‌ها بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار اقصادی ایلنا، جبارعلی ذاکری در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته با بیان این که در نمایشگاه امسال شاهد حضور شرکت‌های خارجی از کشورهای انگلستان، مجارستان، روسیه، ترکیه، چین، نروژ و لتونی هستیم، گفت: در شرایط خاصی قرار داریم که نگاه به درون و حل مسائل و مشکلات با دست متخصصان و دانشگاهیان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه اقدامات قابل توجهی در طول چند سال گذشته در بخش حمل و نقل ریلی انجام شده است و شاهد افزایش طول شبکه ریلی و تحت پوشش قرار گرفتن تعدادی از مراکز استان‌ها بوده‌ایم.

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: گام دوم در جهت ارتقای بهره‌وری و افزایش سهم راه‌آهن در حمل بار و مسافر خواهد بود.

وی با تاکید بر این که زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی پرسرعت در ایران شکل گرفته است، اظهار داشت: با اتصال دانشگاه و صنعت هرچه زودتر شاهد پیشرفت صنایع حمل و نقل به ویژه حمل و نقل ریلی باشیم.

 ذاکری تاکید کرد: راهبردی که در دانشگاه علم و صنعت شکل گرفته این است که به سراغ مباحث کاربردی برویم تا پیشرفت صنعت ریلی سرعت بگیرد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: تمام دانشگاه‌ها در کشور این آمادگی را دارند تا چالش‌های حوزه حمل و نقل را پیگیری و شناسایی کنند تا شاهد بهبود شرایط و تسریع پیشرفت‌ها باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز