خبرگزاری کار ایران

از سوی دادسرای ارشاد مطرح شد؛

دعوت از مردم برای نظارت اجتماعی بر جرائم منافی اخلاق و عفت عمومی

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۹۳۸

سرپرست دادسرای ارشاد تهران با اعلام یک شماره و راه ارتباطی از مردم برای نظارت اجتماعی بر جرائم منافی اخلاق و عفت عمومی دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی حاج‌محمدی گفت: این اقدام برای تسریع در برخورد با هنجارشکنی‌ها با استفاده از ظرفیت مردم و شهروندان دغدغه‌مند است.

او که این مستندات را شخصا بررسی و رسیدگی می‌کند، به شهروندان تهرانی اطمینان خاطر داده است که گزارشات واصله در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و با اعمال مجرمانه برخورد می‌شود.

حاج محمدی در این رابطه توضیح داد: مردم وقتی با هنجارشکنی‌ها مواجه می‌شوند علاقه دارند آن را گزارش کنند؛ اما نمی‌دانند از چه طریق باید این اقدام صورت گیرد و ارسال گزارش به پلیس و وصول آن به دادسرا نیز ممکن است با مقداری زمان بیشتری مواجه شود، لذا بر آن شدیم تا با ورود به این موضوع از ناحیه دادسرا، به برخورد با مظاهر علنی جرائم منافی اخلاق و عفت، تسریع بخشیم.

سرپرست دادسرای ارشاد در رابطه با هدف از ایجاد این بستر برای ارسال گزارشات مردمی، تصریح کرد: قصد داشته‌ایم شرایطی را برای مردم فراهم کنیم که اگر فردی با هنجارشکنی مواجه شد و مایل بود که آن را در راستای اصلاح وضعیت جامعه گزارش کند، بتواند به یک مرجع مشخص اطلاع دهد و در اصلاح آن مورد مشارکت داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز