خبرگزاری کار ایران

«زینی‌وند» سرپرست وزارت آموزش و پرورش شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۸۱۱

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی زینی وند، رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش تعیین شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که تا بعد از ظهر امروز جلسه معارفه سرپرست آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

مجتبی زینی‌وند دارای دکترای مدیریت فرهنگی است که پیشتر در سال ۹۶ همراه با سید محمد بطحائی به عنوان یکی از گزینه‌های وزیر آموزش و پرورش مطرح شد و ت کنون با سمت‌هایی همچون مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی وزارت آموزش‌وپرورش، مدیرکل مدارس غیردولتی آموزش‌وپرورش، دبیر شورای معاونان آموزش‌وپرورش، معاون اداری مالی اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش پرورش، دبیر شورای نظارت مرکزی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش، عضویت در کمیته اتباع شورای عالی آموزش‌وپرورش، عضویت در کمیته خاص شورای عالی آموزش‌وپرورش، معاون آموزشی اداره آموزش‌وپرورش، مسئولیت حراست اداره آموزش‌وپرورش و مسئولیت امور ایثارگران و اداره آموزش پرورش فعالیت کرده است.

در سوابق علمی زینی‌وند، می‌توان به پژوهشگر برتر مراکز تربیت‌معلم تهران در سال ۷۳، رئیس دفتر نشر آثار استاد مطهری در دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشجوی نمونه کشور در سال ۶۹ بوده است.

سید محمد بطحایی وزیر سابق آموزش و پرورش روز پنجشنبه 16 خردادماه به دلیل شرکت در انتخابات مجلس از سمت خود استعفا داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز