خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین کلینیک کسب و کار بررسی مشکلات واحدهای صنعتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۸۰۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از برگزاری نخستین کلینیک کسب و کار بررسی مشکلات واحدهای صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در نخستین نشست این کلینیک، اظهار کرد: با توجه به تفویض اختیاری که توسط استانداری به شرکت شهرک‌های صنعتی برای عارضه یابی واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال در استان شده بود نخستین کلینیک کسب و کار استان برگزار و مشکلات واحدهای صنعتی بررسی شد.

وی افزود: واحدهایی که مشکلی دارند، فرم خود اظهاری را تکمیل و در گروه های کارشناسی مربوطه با حضور مدیر واحد بررسی می شوند و با احصای نیازها، برنامه های بهبود آنها تعیین و اولویت بندی می شود.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: برای مسائل و مشکلاتی که مربوط به دستگاه های اجرایی است موارد در ستاد تسهیل مطرح و حداکثر مساعدت صورت خواهد پذیرفت، اجرای سایر برنامه ها بر عهده مدیریت واحد است.

وی بیان کرد: از اهداف کلینیک کسب و کار استان، افزایش بهره وری، احصا نیازها، ایجاد تغییرات لازم برای افزایش رقابت پذیری در بازارهای داخلی و خارجی، نوسازی و بازسازی ساختار واحدها، خود اتکایی صاحبان صنایع و توانمندسازی واحدهای صنعتی و تولیدی است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل واحدهای صنعتی برای فروش و بازاریابی محصولات بوده، عنوان کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی توان رقابت در بازارهای داخلی و صادراتی را دارند ولی عدم تحقیق و شناخت مناسب برای نیازسنجی بازار باعث شده است تا نتوانند از بازارهای موجود بهره برداری مناسب را داشته باشند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: کلینیک های کسب و کار برای واحدهای خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز تشکیل می شود که این امر ارتباط بین صنعتگران خارج از شهرک‌ها و داخل شهرک‌ها را عمیق تر می کند و واحدهای صنعتی خارج از شهرک‌ها می توانند ارتباط مطلوبی برای مسائل خود داشته باشند و از مجموعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی کمک بگیرند تا مسائل آنها رفع شود و موجب توسعه تولید و اشتغال شود.

وی در پایان گفت: در نخستین نشست کلینیک کسب و کار استان 15 واحد صنعتی عارضه یابی و مشکلات آنها بررسی شد و مدیران واحدهای صنعتی متقاضی استفاده از خدمات کلینیک کسب و کار می توانند به حوزه معاونت صنایع کوچک این شرکت مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز