خبرگزاری کار ایران

تخفیف دوره‌های برنامه نویسی مجتمع فنی نیاوران

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۷۶۲

امروزه با پیشرفت روزافزون و بدون وقفه تکنولوژی ، شاهد آن هستیم که تمام دنیا به یک تحول عظیم دیجیتال دچار شده است. به گونه ای که می توان به جرئت گفت زندگی آینده ما انسان ها ، در دستان دنیای دیجیتال است. تکنولوژی و ابزار های آن ، تا حدی پیشرفت کرده و قدرتمند شده اند که علاوه بر ارگان ها و کمپانی های بزرگ ، در زندگی روزمره عموم مردم نیز نفوذ کرده و تأثیرگذارند. به طوری که امروز اغلب مردم ، حتی کوچکترین امور و نیازهای زندگی خود را به واسطه ابزارهای گوناگون تکنولوژی برطرف می سازند.

ایلنا؛ مطمئناً صنعت و بازار کار نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند. امروزه اغلب کسب و کارهای موفق ، یا در زمینه وب و نرم افزار هستند و یا اگر ارتباطی با این رشته ها ندارند ، به نحوی برای رسیدن به موفقیت از ابزارهای تکنولوژی و روش های تبلیغات اینترنتی بهره برده اند. مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران ، به عنوان یک سازمان آموزشی هوشمند ، درنظر دارد با برگزاری کلاس ها و دوره های نوین آموزشی در زمینه IT ، برنامه نویسی، نرم افزار ، گرافیک و ... ، افرادی متخصص و باسواد را در رشته های ذکر شده و بسیاری دیگر از شاخه های نظری و فنی ، روانه بازار کار نماید تا از این طریق بتواند در روان تر ساختن گردش چرخ صنعت و اقتصاد کشور ، سهمی داشته باشد  همچنین مجتمع فنی نیاوران تخفیف 10 درصدی برای ثبت نام انلاین در نظر گرفته که با ورود به سایت و ثبت نام از طریق وبسایت میتوانید از این تخفیف بهره مند گردید .

گفتنی است که مدارک ارائه شده توسط مجتمع فنی دو زبانه می باشند. اعتبار این مدارک تنها محدود به داخل کشور نبوده و در کشورهای مختلف خارجی نیز از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

دپارتمان ها و دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران

مجتمع فنی نیاوران یکی از شعب بزرگ مجتمع فنی تهران در محدوده نیاوران تهران ، دارای دپارتمان های آموزشی مختلفی می باشد که هرکدام مسئول برگزاری دوره های مربوط به همان دپارتمان هستند. گرچه این آموزشگاه در زمینه آموزش های IT و برنامه نویسی در سطح کشور سرآمد است ، اما دپارتمان ها و دوره ها تنها در همین چند حوزه خاص خلاصه نمی شوند و دپارتمان هایی همچون دپارتمان معماری ، پوشاک و تشریفات نیز در این مؤسسه فعالیت داشته و دوره های متنوعی را برگزار می نمایند.

در ادامه به توضیح مختصری درباره تعدادی از دپارتمان های مجتمع فنی خواهیم پرداخت.

 دپارتمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)  

این دپارتمان همان طور که از نامش پیداست ، برگزارکننده دوره های مختلفی در زمینه IT ، برنامه نویسی و طراحی وبسایت و اپلیکیشن است. که از جمله آن ها میتوان به دوره JAVA اشاره کرد. برای آموزش زبان برنامه نویسی جاوا بوده و هنرجو پس از به پایان رساندن دوره ، قادر خواهد بود اپلیکیشن های دسکتاپ را به وسیله زبان جاوا کدنویسی و طراحی نماید. لازم به ذکر است دوره آموزشی Java ، مقدمه ای برای شروع برنامه نویسی اندروید نیز می باشد.

دیگر دوره این دپارتمان ، دوره آموزش وردپرس است که هدف از آن ، آموزش طراحی سایت به وسیله سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. طراحی وبسایت های وردپرسی امروزه بازار داغی دارند و مشتریان این وبسایت ها بسیار زیاد است. چرا که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کامل و کارآمد می باشد که میتوان به وسیله آن زیباترین و جذاب ترین وبسایت ها و صفحات وب را طراحی نمود.

از دیگر دوره های برگزار شده دپارتمان آی تی که یکی از ویژه ترین آن ها می باشد ، دوره آموزش پایتون است. پایتون یک زبان برنامه نویسی ساده و در عین حال همه جانبه و بسیار کارآمد می باشد که با یادگیری آن ، علاوه بر ورود سریع به بازار کار ، میتوان از بسیاری از شرکت ها و کشورهای معتبر خارجی نیز پذیرش گرفت. دوره های آموزش پایتون مقدماتی تا پیشرفته که با بهره گیری از مجرب ترین و ماهرترین اساتید برگزار می گردد ، جزو مؤثرترین و پربازده ترین دوره های پایتون در کل کشور ، در چند سال اخیر است.

 دپارتمان نرم افزارهای مهندسی

این دپارتمان برگزارکننده دوره های مختلفی در زمینه آموزش تخصصی کار با نرم افزارهای مهندسی وبرنامه نویسی سطح بالا پایتون می باشد که هنرجویان با شرکت در هرکدام از دوره ها و تسلط بر هرکدام از این نرم افزارها می توانند به آسانی وارد صنعت شده و صاحب شغل شوند.

یکی از این دوره ها ، دوره آموزشی گرافیک می باشد که طی این دوره آموزش های مختلفی در جهت کار با نرم افزارهای فتوشاپ و ایلاستریتور به هنرجویان ارائه می گردد. علاقمندان به رشته گرافیک پس از شرکت در این دوره می توانند به عنوان گرافیست در دفاتر ، سازمان ها و شرکت های مختلف گرافیکی و غیره استخدام شوند.

دیگر دوره آموزشی ، دوره کتیا می باشد. در این دوره هنرجو می آموزد چگونه طرح های مختلف صنعتی را به وسیله نرم افزار گرافیکی کتیا طراحی نماید. یکی از مخاطبین اصلی این دوره ، دانشجویان رشته مکانیک هستند.

دوره 3d max نیز از جمله دوره های جذاب این دپارتمان است. این نرم افزار ، ابزاری قدرتمند جهت طراحی مدل ها و طرح های سه بعدی ، طراحی کاراکترها و جلوه های ویژه سینمایی است.

 دپارتمان سینمای دیجیتال

دپارتمان هنر و سینمای دیجیتال ، شاید جذاب ترین بخش مجتمع فنی تهران نمایندگی نیاوران ، برای هنردوستان و هنرمندان است. این دپارتمان با برگزاری دوره های هنری مختلف ، سعی در رشد و تربیت هنر و خلاقیت افراد مستعد و هنرور دارد.

از جمله دوره های این دپارتمان ، میتوان دوره آموزشی نرم افرار پریمیر را نام برد. در این دوره کادر مجرب آموزشی ، سرفصل های مختلفی همچون آموزش اصول تدوین ، جلوه های ویژه و صداگذاری به وسیله نرم افزار پریمیر را به هنرجویان می آموزند.

از دیگر دوره های این دپارتمان ، دوره عکاسی دیجیتال می باشد. در این دوره تمام تکنیک ها و اصول عکس برداری و نورپردازی و تمام نکات کار با دوربین های دیجیتال آموزش داده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز