خبرگزاری کار ایران

شهریاری مطرح کرد:

عدم همکاری مسئولان طرقبه و شاندیز برای بازگشایی مسیر فرمانیه

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۶۲۶

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد گفت: آماده هرگونه همکاری با شورا و شهرداری طرقبه و شاندیز برای حل مشکل ترافیکی در مسیر طرقبه شاندیز به مشهد هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا شهریاری با اشاره به اینکه از نظر شورای اسلامی شهر مشهد مشکلی برای رفع این گره ترافیکی و بازگشایی مسیرفرمانیه وجود ندارد و تمام امکانات لازم را در اختیار قرار خواهد داد،  تصریح کرد: در حال حاضر اختلاف نظری بین مسئولان مشهد و طرقبه و شاندیز درباره راه دسترسی به ییلاقات و بازگشایی مسیر فرمانیه به مجیدیه وجود دارد که این موضوع می تواند با همکاری مسئولان طرقبه و شاندیز برطرف شود.

عضو هیئت رئیسه شورای‌شهر مشهد با بیان اینکه حل این گره ترافیکی به نفع طرقبه و شاندیز هم است، افزود: مردم در روزهای تعطیل ساعت ها در ترافیک مسیر طرقبه شاندیز به مشهد معطل می شوند و با اینکه در دو سال گذشته تلاش کرده ایم مسیر فرمانیه را بازگشایی کنیم اما مسئولان طرقبه شاندیز در این زمینه همکاری لازم را نداشته اند.

 رئیس کمیته نظارتی شهرداری منطقه ۱۲ ادامه داد: با بازگشایی مسیر فرمانیه به مجیدیه بار ترافیکی جاده طرقبه شاندیز به مشهد و پل مهندس پرتوی شکسته خواهد شد .

شهریاری بیان داشت: مسئولان مشهد و طرقبه شاندیز باید با همکاری زمینه ای را فراهم نمایند که شهروندان و زائران کمترین زمان ممکن را در ترافیک این مسیر سپری کنند.

وی با بیان اینکه در خصوص حریم شهر مشهد و محدوده‌های آن اختلافی بین مشهد و طرقبه و شاندیز رخ داده، افزود: موضوع حریم شهر مشهد و طرح جامع این شهر بر اساس تقسیمات جغرافیایی صورت گرفته و این طور نیست که مسئولان شهری مشهد به دنبال انتفاعی از این موضوع باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز