خبرگزاری کار ایران

آیت الله دژکام:

هزینه مقاومت بهتر از تسلیم شدن است

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۲۹۸

امام جمعه شیراز با بیان اینکه هزینه مقاومت بهتر از ذلت و خواری تسلیم شدن است، گفت: کشور ایران در این مقاومت 40 ساله پیشرفت‌های خوبی داشته ‌و مرحله آخر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است که امیدواریم در یکی دو سال آینده نیز این مشکلات برطرف شود.

به گزارش ایلنا آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: یکی از مهم‌ترین صحبت‌های رهبری در آن مراسم حول محور مقاومت بود که فرمودند تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی نشان داد که مقاومت امکانپذیر است. 

وی گفت: دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی دست به تحریم می‌زند اما  خدا درهای رحمت و گشایش را باز می‌کند، یک روزی ایران کشور واردکننده گندم بود اما امروز توان صادرات این محصول را دارد. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس با منطقی و معقول خواندن مقاومت افزود: اگر بخواهیم مقابل دشمن تسلیم شویم، باید هزینه بدهیم. اگر بخواهیم هم مقاومت کنیم باید هزینه بدهیم باید ببینیم کدام هزینه معقول‌تر و منطقی‌تر است. 

امام جمعه شیراز با بیان اینکه پیروی همه مدیران از رهبری و استقامت مردم مشکلات اقتصادی را برطرف می‌کند، تصریح کرد: برای رسیدن به هدف حل مشکلات باید دعواهای جناحی را کنار بگذاریم چراکه دعوای داخلی سبب خرسندی دشمن می‌شود. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: می‌توانیم به دنیا نشان دهیم که با نسخه اسلامی می‌توان کشور را به بهترین شکل مدیریت و اداره کرد. 

وی با اشاره به عید سعید فطر و روزه ماه رمضان نیز گفت: خدا برای بندگانش سختی نخواسته است و روزه برای آسان شدن مسیری است که بندگان خدا پیش رو دارند.

امام جمعه شیراز  با بیان اینکه روزه برای آمادگی به عرصه قیامت است، تصریح کرد: اگر کسی بخواهد در مسابقه‌ای شرکت و برنده شود قبل از آن به خود سخت می‌گیرد و تمرین می‌کند روزه نیز همین حکم را دارد.

دژکام با بیان اینکه در اعیاد اسلامی خدا تکبیر قرار داده است، گفت: عید روز بازگشت و لقاءالله است اما برخی در روز عید کارهایی می‌کنند که مورد رضایت خدا نیست، لهو و لعب و کارهایی که خارج از چارچوب عقلانی است در عید اسلامی سفارش نشده است. 

وی بیان کرد: کسانی که در ماه مبارک رمضان بدون عذر شرعی روزه نگرفتند، امروز شیطان به آنها می‌خندد و فردای قیامت هم از آنان برائت می‌جوید و این عده خسران زده دنیا و آخرت می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز