خبرگزاری کار ایران

فرماندار بردسکن:

مدیران ادارات در تمامی حوزه‌ها باید پای کار و دارای برنامه باشند

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۳۶۳

فرماندار بردسکن گفت: مدیران باید برای تحقق سیاست‌ها پای کار و دارای برنامه باشند.

مجتبی شاکری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی که شهرستان بردسکن در بخش کشاورزی، معادن و نساجی دارد باید مدیران تلاش کنند که این شهرستان به یکی از شهرستان های نمونه در حوزه طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی در استان  تبدیل شود.

فرماندار بردسکن برحضور میدانی مدیران تاکید کرد و گفت:با توجه به شرایط کشور مسئولان باید لباس رزم اقتصادی را بپوشند ودر تحقق  نامگذاری سال و رویکرد رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی گام بردارند و در اجرایی کردن آن سرعت ببخشند.

شاکری  برجذب سرمایه گذاران در منطقه تاکید کرد و گفت: حقیقتا سرمایه گذاران بسیار خوبی در حوزه معادن منطقه سرمایه خود را  وقف اشتغال  و بهبود معیشت مردم و اقتصاد  کرده اند  و در واقع این عزیزان جهادگران خط مقدم اقتصادی هستند.

نماینده عالی دولت در بردسکن گفت: اگر چه دشمنان با تحریم های ظالمانه خود عرصه را بر نظام و مدیران تنگ کرده اند ولی حضور میدانی مدیران و برنامه ریزی متناسب آنها با توجه به شرایط اقتصادی کشور می تواند خنثی کننده تهدیدات دشمنان باشد. 

وی اظهارداشت: در سیل اخیر اگر چه برخی از نقاط کشور به ویژه شهرستان بردسکن دچار خسارت هایی شد ولی سیل همدلی و مشارکت مردم باعث شد در کنار آسیب دیدگان حضور پیدا کنند و بخشی از مشکلات روحی و روانی و اقتصادی آنها را مرتفع کنند.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از حضور  حماسی و با معنای مردم همیشه در صحنه بردسکن در راهپیمایی روز جهانی قدس که یکبار دیگر حس همدلی و انسجام خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند گفت:حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام بزرگی به بدخواهان نظام داشت که ملت ایران در هرکجای دنیا مظلومی باشد به کمک و فریاد آنها می آیند و باحضورشان در پایگاههای نماز جمعه پیام دشمن شکنی برای کسانی که دندان تیز کرده اند که به نظام ضربه وارد کنند دادند.

وی اظهارداشت: طی 40 سال اخیر از پیروزی انقلاب هر کجا که نظام به حضور مردم نیاز داشته، مردم حضور پیدا کرده اند و پاسخ دندان شکنی را به یاوه گویی های دشمنان داده اند.

فرماندار بردسکن  عنوان کرد: برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت و رونق اقتصادی  نیازمند مشارکت همه جانبه بخش خصوصی و احاد مردم هستیم که امید است بتوانیم با همدلی و انسجام  کشور را از این پیچ حساس عبور دهیم.

شاکری بر لزوم خدمت‌رسانی بهتر به مردم تاکید کرد و گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در توسعه و ارتقاء شهرستان کمر همت را محکم‌تر ببندند و با تلاش مضاعف درراستای رفع مسایل و مشکلات مردم گام بردارند.

وی افزود: مدیران باید برای جذب سرمایه‌گذاران در منطقه و رفع موانع تولید اهتمام ورزند و ضمن حفظ اشتغال موجود برای ایجاد اشتغال‌های تکلیفی و بیشتر حمایت لازم را از  صاحبان سرمایه در تحقق  شعار رونق تولید و  مدل مثلث اقتصادی و فرهنگی  نماینده  عالی دولت در استان  داشته باشند. 

فرماندار بردسکن به نقش خبرنگاران در توسعه و ارتقاء  هر منطقه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران چشم بینای جامعه و حلقه  اتصال بین مردم و مسئولان هستند و با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر منطقه می‌توانند نقش بی‌نظیری را در رشد و توسعه شهرستان‌ها بردارند.

وی در پایان عنوان کرد: خوشبختانه شهرستان بردسکن در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه حوزه رسانه در استان سرآمد است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز