خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا:

نیروی انتظامی عید فطر با آمادگی کامل در سواحل خزر مستقر می شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۱۴۷

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: ماموران انتظامی همزمان با تعطیلات عید فطر برای تامین امنیت و انضباط ترافیکی با آمادگی کامل در سواحل دریای خزر مستقر می شوند.

سردار ایوب سلیمانی در گفت و گو با خبرنگاران در ساری  با اشاره به اینکه ایجاد نظام، انضباط اجتماعی و تأمین امنیت و آرامش مردم مهمترین مأموریت ناجا است اظهار داشت: در هرجا و زمان و مکان، آرامش، نظم و انضباط ضرورت بیشتری داشته باشد نیروی انتظامی با بسیج امکانات حضور پیدا می کند.

وی به طرح‌های متعدد برای تأمین امنیت در طول سال اشاره کرد و افزود: مسافرت ‌های نوروزی، راهپیمایی عظیم اربعین، طرح بازگشایی مدارس، طرح زمستانه از جمله طرح ‌ها و مأموریت‌ های ناجا در زمینه تأمین امنیت است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: خطه شمال کشور با وجود جاذبه ‌های سرسبز و دیدنی ، مردمان خونگرم و مهمان نواز، تفرجگاه های متنوع و قرارگرفتن در مسیر بارگاه ثامن الحجج (ع) هر سال پذیرای میلیون ‌ها مسافر است که برای استفاده از این موهبت الهی به آن سفر می کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌ های موجود استان کفاف نیازمندی ‌های معمول استان را می‌دهد،گفت: در چنین شرایطی لازم است با برنامه ریزی های منظم و مرتب تشکیل قرارگاه‌ های عملیاتی و بسیج نیرو، ارسال امکانات نسبت به خدمات دهی بهتر به مردم اقدام شود.

سردار سلیمانی نقش سازمان‌های مختلف از جمله امداد و نجات، هلال احمر و دستگاه‌های حاکمیتی و غیره را در طرح دریا مهم برشمرد و تصریح کرد: ناجا به مردم اطمینان می دهد که در مکان‌های تفریحی قبل از آنان آمادگی حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم که در مناطقی که اسکان می‌ یابند و در امکان تفریحی و توریستی، ناجا حافظ امنیت و آسایش مردم خواهد بود و از حوادث احتمالی پیشگیری خواهد کرد.

سردار سلیمانی با اشاره به بسیج دریابانی شمال با صدها شناور و نیروی ورزیده برای کنترل شنا در عمق افزود: بسیج گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی در مناطق ممنوعه شنا فعال می‌شود و به مردم توصیه می‌کنیم از شنا در مناطق ممنوعه خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تمرکز ناجا در مناطق ممنوعه شنا خواهد بود گفت: در جاده‌ها با تقویت راهور و در تفرجگاه‌ها نیز با تقویت نیروهای انسانی و بهره گیری از ظرفیت‌ های بومی منطقه نسبت به تأمین امنیت اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح دریا از 20 خردادماه عملیاتی می ‌شود گفت: طرح دریا تا دهه اول مهرماه ادامه می‌ یابد و در این مدت قرارگاه‌های پلیس خدمات دهی می ‌کنند.

سردار سلیمانی  گفت:کاهش تلفات و بیشترین ایمنی و آرامش برای مردم را از جمله اهداف ناجا به شمار می آید.

وی با تاکید بر لزوم برخورد با جرایم مشهود از جمله بدحجابی و بی حجابی در مناطق گردشگری گفت: نیروی انتظامی در زمینه همه جرایم مشهود حساس بوده و ماموریت های خود را انجام داده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز