خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز :

برای نامزدی در مجلس آماده‌ام اما بستگی به اتفاقات آینده هم دارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۹۳۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز که برای شرکت در مراسم روز قدس به زادگاهش قزوین رفته بود در باره نامزدی خود در انتخابات مجلس به ایلنا گفت: آمادگی اش را دارم اما باید ببینیم فضا چگونه خواهد بود.

سالار قاسمی در گفت‌ وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: استان قزوین از ظرفیت بالا و نیروهای انسانی توانمند و شایسته‌ای برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در خصوص حضور خود در انتخابات مجلس اسفند ماه امسال به عنوان کاندید ادامه داد: بزودی تلاش خواهم کرد ارتباط و تاثیرگذاری بیشتری در قزوین داشته باشم و  بتوانم از ظرفیت‌ها و شخصیت‌های بالقوه‌ استان بیشتر استفاده کنم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: استان قزوین از ظرفیت بی بدیل نیروی انسانی در تراز ملی برخوردار است و امکان جهش اقتصادی و توسعه همه جانبه را داراست.

این مسئول گفت: بسیاری از این ظرفیت ها مغفول مانده است که نمایندگان مجلس در این خصوص نقش بی بدیل خواهند داشت.

قاسمی افزود: به عنوان کنشگر فرهنگی اجتماعی و سیاسی از دوران دانش‌آموزی، دانشجویی و تاکنون حضور پررنگی در عرصه‌های مختلف داشته‌ام. بر خلاف برخی‌ها حضورم فقط مختص به ایام انتخابات نبوده و در آینده و در انتخابات آتی نیز همین گونه خواهد بود.

 قاسمی پیش از مدیرکلی آموزش و پرورش استان البرز، مدیرکل این وزارتخانه در  استان قزوین بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز