خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران در پاسخ به ایلنا مطرح کرد:

باید پمپاژ یاس در جامعه را خنثی کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۸۱۷

استاندار تهران گفت: ما باید بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که این پمپاژ یاس که در جامعه تزریق کرده‌اند را خنثی کنیم. دشمن به روحیه آگاه مسلمانان ما پی برده است بنابراین هدف این استکبار پمپاژ یاس و ناامیدی است.

نوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره اهمیت روز قدس گفت: روز قدس یکی از یادگارهای امام راحل است و در راستای وحدت مسلمانان جهان علیه اسراییل این غده سرطانی که در منطقه وجود دارد، صورت می‌گیرد. هرچه آشوب و خلق و خوی استکباری در جهان وجود دارد ناشی از وجود رژیم صهیونسیتی است. حضور مردم ما در این روز نشان می‌دهد این مردم هوشیار و آگاه هستتد و از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد.

استاندار تهران ادامه داد: امیدواریم بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که فلسطین احساس تنهایی نکند و بار دیگر این وحدت ملی را علیه توطئه و استکبار جهانی به ظهور برسانیم.

او با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در اهمیت روز قدس در سال جاری گفت: توطئه‌های استکبار در سال ٩٧ و ٩٨ حال و هوای خاصی پیدا کرده است. ما باید بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که این پمپاژ یاس که در جامعه تزریق کرده‌اند را خنثی کنیم. دشمن به روحیه آگاه مسلمانان ما پی برده است بنابراین هدف این استکبار پمپاژ یاس و ناامیدی است.

استاندار تهران در پایان اظهار داشت: امروز خیل عظیم جمعیت جوانان، نوجوانان، کودکان، زنان و مردان حضور پیدا کرده‌اند تا نشان دهند توطئه‌های دشمن تاثیری ندارد و از فلسطین حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز