خبرگزاری کار ایران

گلر تیم ملی در مسیر تراکتور

رشید مظاهری از ذوب آهن خداحافظی کرد (عکس)

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۶۳۸

گلر ملی پوش ذوب آهن از این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ رشید مظاهری، سنگربان ذوب آهن با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از این تیم خداحافظی کرد. او با تراکتورسازی تبریز به توافق رسیده است.

من هیچ وقت توی زندگیم به خداحافظی فکر نکردم چون معتقدم وقتی دنیا اینقدر کوچیکه که همیشه چشمامون توی چشم هم می افته چه لزومی داره که به همدیگه بگیم خداحافظ و از فردای اون روز هم دیگر همه چیز یادمون بره. نون و نمک یادمون بره، معرفت و رفاقت یادمون بره. روزای موفق و شیرینی که داشتیم و پا به پای هم دویدیم و خندیدیم و یه وقتایی هم اشکمون در اومد یادمون بره.

‎پس من هم لزومی نمی بینم الان از هوادارای ذوب آهن خداحافظی کنم! ممنون همه آنها هستم و دست تک تکشان را می بوسم که سال ها روی سکوهای ورزشگاه فولادشهر ایستادند و من و تیم رو تشویق کردن. ذوبی ها بدونن من تا عمر دارم قدردان تمام لطف و زحمت های آنها هستم.

‎من شش سال است که با پیراهن ذوب در سطح اول فوتبال ایران بودم و حالا فکر می کنم اگه قراره هر دومون پیشرفت کنیم باید راهمون رو از هم جدا کنیم. من خوب میدونم اگه به تیم ملی رسیدم، اگه جام جهانی رفتم، اگه توی این سال ها تونستم به افتخاراتی دست پیدا کنم تنها به خاطر ذوب آهن و هوادارانش، مربیان خوب و همبازیان وفادار و البته مدیر کاربلد به نام سعید آذری بود و برای همین تا دنیا دنیاست معرفت و رفاقت و نان و نمکشان یادم می ماند.

‎همه ادمای مهربونی که توی این سال ها به من اظهار لطف دارند باید بدونن یه وقتایی توی زندگی پیش میاد که باید به یه همکاری پایان داد تا هر دو طرف بدون قرار گرفتن توی تعارف و رودربایستی، با سرعت بیشتری رو به جلو برن. بهرحال کسی از فردای خودش خبر نداره و من هم نمیدونم شاید یه روزی باز هم پیراهن سبز رنگم رو به تنم کنم و به شما بامعرفتا تعظیم کنم. پس فعلا وقت حلالیت طلبیدن از سبزقباهای وفادار روی سکوهای فولادشهر است. تا ببینیم چه می شود و خوشحالم از اینکه به هر جای ایران که می ری میبینی اگه مرد باشی و دروغ توی ذاتت نباشه توی دل مردم قرار میگیری و واسه همین هم امیدوارم تا همیشه خداوند من رو از دروغ و دورویی دور بداره و همیشه بتونم بدون کلک، احساس خودم رو به هوادارام چه در اصفهان و چه در هر شهر دیگری بیان کنم. هوادارایی که از بازیکن،معرفت و غیرت و از خود گذشتن تا پای جون میخوان و من همیشه گفته ام برای تیمی که در آن بازی می‌کنم جان میدهم. بالاخره باید نان سر سفره ام حلال باشد.

یا حق ...

رشید مظاهری از ذوب آهن خداحافظی کرد (عکس)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز