خبرگزاری کار ایران

هفته‌های آخر همکاری مظاهری و ذوب‌آهن؛

بازهم پای تراکتورسازی در میان است

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۲۴۱

گلر ذوب آهن که در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد، مورد توجه تراکتورسازی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رشید مظاهری، گلر ذوب آهن که در چند سال اخیر یکی از بهترین‌‌های لیگ برتر بوده است در فصل هجدهم عملکردی دور از انتظار داشته و نمایش نه چندان خوب او در دیدارهای گذشته باعث شد بعد از مدت‌ها از فهرست کی‌روش هم کنار برود و خطر از دست دادن جام ملت‌ها به شدت او را تهدید می‌کند.

مظاهری در دیدار با تراکتورسازی 4 بار دروازه‌اش باز شد و این اتفاقی بود که کمتر از سوی او و ذوب آهن به یاد داریم و عملکرد او هم به عنوان گلر جای انتقاد زیادی داشت به طوری که پس از پایان بازی شاهد مصاحبه نمازی و آذری در این مورد بودیم.

سعید آذری با اشاره مستقیم به عملکرد مظاهری اشتباهات او را بچگانه توصیف کرد و البته اعلام کرد آمادگی دارد تا او را به باشگاه خواهانش بفروشد. از طرفی امید نمازی هم با اشاره به صحبت‌های فصل گذشته قلعه‌نویی اعلام کرد در این فصل تیمش 11 نفره بازی نمی‌کند و برخی بازیکنان دلشان با تیم نیست و نیم فصل باید جدا شوند.

با توجه به صحبت‌های انجام شده و البته مصاحبه مظاهری بعد از آن که اعلام کرد با مصاحبه آذری جدایی‌اش از ذوب آهن کلید خورده است، باید قطع همکاری طرفین را در زمستان تقریباً قطعی دانست.

مظاهری در چند مقطع به عنوان گزینه مورد نظر پرسپولیس معرفی شده بود ولی در حال حاضر به نظر می‌رسد جدایی بیرانوند و رفتنش به لیگ ترکیه حداقل تا پایان فصل منتفی شده و دیگر صحبتی از پرسپولیسی‌شدن مظاهری نیست ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که همچنان احتمال دارد تیم بعدی مظاهری سرخپوش باشد.

باشگاه تراکتورسازی که با خصوصی شدن در پنجره تابستانی تغییرات زیادی داشت و چند بازیکن را به جمع نفراتش اضافه کرد با وجود شروع نه چندان خوب در لیگ برتر این روزها حسابی چهره یک مدعی به خود گرفته و البته قصد دارد در نیم فصل هم با جذب چند بازیکن مطرح بازهم تقویت شود و ظاهراً یکی از گزینه‌های زمستانی این تیم مظاهری است.

جالب اینجاست که فصل گذشته هم ذوبی‌ها موارد مشابهی در مورد 3 بازیکن خود یعنی مهدی‌پور، پهلوان و اسماعیلی‌فر داشتند که این سه بازیکن راهی تراکتورسازی شدند و این سناریو برای مظاهری هم در حال تکرار است.

البته تراکتورسازان محسن فروزان را در حال حاضر در اختیار دارند و باید دید چرا با وجود او بازهم تمایل به جذب مظاهری نشان داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز