خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

شاهد ایجاد نارضایتی مردم نسبت به عملکرد دستگاه‌های اجرایی هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۰۵۵

استاندار خراسان رضوی گفت: حراست به عنوان چشم بینای مدیران در دستگاه‌های اجرایی باید پیش از وقوع هرگونه تخلفی در ساختار اداری، پیشگیری لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی‌رضا رزم‌حسینی در گردهمایی مدیران حراست دستگاه های اجرایی استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده پیامبر اکرم(ص)، امنیت و عافیت دو نعمت بسیار بزرگی است که انسان در صورت برخورداری از آن ها، در مسیر پشرفت و تکامل قرار می گیرد. 

وی از نیروهای حراست به عنوان چشم بینای مدیران در دستگاه های اجرایی یاد کرد و افزود: در صورتی که ساختار حراست در ادارات و دستگاه ها عملکرد موفقی داشته باشد، ضمن دستیابی به سلامت اداری و جلوگیری از فساد، رضایتمندی مردم را شاهد خواهیم بود. 

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: حفظ آبروی افراد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و قطعا مدیران حراست دستگاه های اجرایی در رسیدگی به مسائل حفاظتی و حراستی، به این موضوع توجه ویژه ای خواهند داشت. 

وی با بیان اینکه پیش از وقوع هرگونه تخلفی باید از وقوع آن پیشگیری شود، ابراز کرد: البته در صورت کشف کوچکترین تخلفی در دستگاه های اجرایی و بدنه نظام اداری باید با افراد خاطی برخورد شود. 

رزم حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات ناشی از نظام فرسوده اداری کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه در نتیجه عدم اصلاح ساختار اداری کشور، ضمن ایجاد فساد در برخی بخش‌ها، شاهد ایجاد نارضایتی بین مردم و سلب اعتماد عمومی نسبت به عملکرد دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی با بیان اینکه نباید به مجاهدان اقتصادی نگاه منفی داشت، اظهار کرد: برخی اینگونه تعبیر می کنند که سرمایه گذاران زالوصفت یا غارتگر هستند درحالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب، کارآفرینان عابدین هستند و باید آن ها را تکریم کرد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به دنبال ایجاد همدلی بین ارکان حاکمیت در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و فراهم شدن بسترهای لازم برای توسعه و آبادانی استان هستیم. 

وی گفت: با کمک شرکت های توسعه گرا به عنوان معین های اقتصاد مقاومتی، سیاست توازن منطقه ای و توسعه جوامع محلی در دستورکار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز