خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

برخورد پلیس با سایت‌های همسریابی و صیغه‌یابی/ کلاهبرداری و کارهای خلاف عفت عمومی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۵۱۱

رییس پلیس تهران بزرگ از برخورد پلیس با سایت‌های همسریابی و صیغه‌یابی خبر داد.

سردار حسین رحیمی (رییس پلیس تهران بزرگ) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره برخورد با سایت‌های دوست‌یابی، صیغه‌یابی و همسریابی گفت: متاسفانه مجرمان در فضای مجازی به اشکال مختلف در حال فعالیت و ارتکاب جرایم مختلف هستند.

 وی ادامه داد: از همین رو پلیس فتای واحدهای رصد فضای مجازی در پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی تشکیل می‌شود تا به تناسب نوع ماموریت و وظیفه‌ای که دارند با انواع جرائم از جمله سایت‌های همسریابی و صیغه‌یابی که کلاهبرداری در آنها انجام می‌شود و هم خلاف عفت عمومی است، برخورد لازم انجام دهند.

رییس پلیس تهران بزرگ همچنین درباره میزان وقوع جرائم در تهران گفت: حدود ۳۰ درصد از جرایم مربوط به تهران بزرگ و ۱۰ درصد از وقوع جرائم مربوط به شرق و غرب استان تهران و استان البرز است. 

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: برای برخورد با این جرائم طرح‌های مختلفی را در شبانه‌روز اجرا می کنیم و لذا برخورد با این ۴۰ درصد از وقوع جرائم از اولویت‌های اصلی پلیس است.

وی ادامه داد: پیچیدگی جرائم مانند انواع سرقت در تهران نسبت به سایر استان‌ها و شهرستان‌ها بسیار بیشتر است از همین‌رو فعالیت پلیس در این زمینه بیشتر و هماهنگ‌تر از سایر نقاط کشور در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز