خبرگزاری کار ایران

سلطانخواه خبر داد:

ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۱۸۳

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از آغاز ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، اسماعیل سلطانخواه درباره این خبر عنوان کرد: این جشواره با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر، تبیین دستاوردهای بخش تعاون و ترویج فرهنگ کار گروهی برگزار می‌شود.

وی گفت: امروزه تعاون شیوه‌ای اقتصادی ، اخلاقی و انسانی برای رشد اقتصاد ، تولید اشتغال و توسعه اجتماعی است و میهن اسلامی ما در حال حاضر به هر سه این شاخص ها نیاز مبرم دارد.

سلطانخواه اذعان کرد : بدون شک تعاونی ها کانون های اقتصادی و اجتماعی هستند که با اشاعه فرهنگ تعامل و مشارکت هماهنگ برای استفاده از ظرفیت های بالقوه افراد جامعه خصوصاً جوانان فراهم آورنده فرصتهای شغلی پایدار می باشند.

وی در ادامه به نقش تعاونی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در سالی‌که به تدبیر رهبر انقلاب به نام رونق تولید "نامگذاری شده تعاونی‌ها طبق اصول و ارزش‌هایی که دارند می‌توانند به صورت بنگاه‌های خرد و متوسط  و در ردیف پایه‌های اصلی و اجرایی اقتصاد مقاومتی در خدمت توسعه اشتغال قرار گیرند.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر از 1398/03/04 آغاز شده و تا تاریخ 1398/04/10 ادامه خواهد داشت و ثبت‌نام در 21 گرایش برای شرکت‌های تعاونی و اتحادیه تعاونی‌های استان خراسان رضوی است و علاقمندان می‌توانند جهت  ثبت نام به آدرس اینترنتیwww.taavonibartar.mcls.gov.ir مراجعه و در سامانه مربوطه ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز