خبرگزاری کار ایران

با موافقت تاج دو تیم امید خواهیم داشت

استیلی:منتظریم تا بازیها تمام شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۰۳۲

مدیر تیم امید پیش بینی کرد از فیفادی به بهترین شکل ممکن استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایلنا،بعد از موفقیت‌های تیم ملی بزرگسالان حالا تمام تلاش فدراسیون این است که تیم ملی امید به رقابت‌های المپیک صعود کند. طلسمی که 40 سال است شکسته نشده و حالا قرار است توسط مربی داخلی این اتفاق بیفتد. بعد از صعود به مرحله مقدماتی المپیک مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند با کرانچار قطع همکاری کنند تا گزینه‌های داخلی مد نظر فدراسیون قرار بگیرند که یکی از آنها امیر قلعه‌نویی است.حمید استیلی در این مورد توضیحات لازم را ارائه داد.

 کرانچار هم رفت و هنوز مربی تیم امید را انتخاب نکرده‌اید؟

ابتدا جا دارد از کرانچار تشکر کنم. در زمانی که در تیم امید حضور داشت زحمات زیادی برای این تیم کشید اما به خاطر مشکلاتی که داشتیم از جمله مسائل ارزی تصمیم گرفتیم از مربی داخلی استفاده کنیم.

گزینه‌هایتان برای تیم امید معرفی شده است؟

از بین گزینه‌های مد نظر یکسریها تیم دارند و یکسریها هم تیم ندارند اما ما تصمیم گرفتیم تا پایان لیگ صبر کنیم تا مربیان مد نظر تمرکزشان را روی تیم خودشان بگذارند و حرفه‌ای هم نبود که بخواهیم در این برهه مذاکره‌ای با آنها داشته باشیم. ضمن اینکه اردوهای تیم ملی امید از اواخر خرداد شروع می‌شود. ما فیفادی هم داریم که باید از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. در دی ماه مراحل نهایی مقدماتی جام جهانی را داریم که باید بتوانیم بالاخره طلسم را بشکنیم.

 گفته می‌شود قلعه‌نویی گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی امید است؟

ما گزینه‌های داخلی خیلی خوبی برای تیم ملی امید داریم امیر قلعه‌نویی هم از مربیان خیلی خوب ماست که در لیگ برتر هم تجربه دارد ولی هیچ صحبتی با او نکردیم و همانطور که گفتم منتظریم تا بازیها تمام شود.

درست است فیفا برای رده امیدها فیفادی در نظر نگرفته است؟

با این حال هیات رئیسه با مصوبه خود باشگاهها را موظف کرده تا بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار دهند و همانطور هم که دیدید هر بازیگاهی که همکاری نکرد محرومیت‌هایی برایشان در نظر گرفته شد. البته که این موضوع نه به نفع ماست و نه به نفع بازیکن. ما همیشه سعی کرده‌ایم تا با تعامل این موضوع را حل کنیم تا باشگاهها لطمه نبینند. سعی کردیم برنامه‌هایمان در فیفادی باشد که تا آن موقع هم سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد. تا زمان بازیها و اردوها تمام تلاشمان این است که در تعطیلات نیم فصل باشد. در کل من فکر می‌کنم نیاز داریم که اردوها و بازیهای تدارکاتی خوبی داشته باشیم تا با آمادگی کامل در مرحله نهایی شرکت کنیم.

 خیلی‌ها می‌گویند تیم ملی امید پتانسیل حضور در مرحله نهایی را دارد؟

ما می‌خواهیم روشی را اجرایی کنیم که تیم ملی بزرگسال سالها بتواند از بازیکنان امید استفاده کند. ما با بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم بازیکنان زیادی در رده امید حضور دارند که در دسته اول کشور بازی می‌کنند. در تلاش هستیم با موافقت تاج دو تیم امید داشته باشیم. البته یک مقدار هزینه‌بر است اما برای آینده فوتبالمان خوب است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز