خبرگزاری کار ایران

استیلی: در این شرایط ارزی حمایت فدراسیون ارزشمند بود

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۶۶۸

مدیر تیم ملی فوتبال امیر ایران با اظهار رضایت از اردوی این تیم در عمان برای رویارویی با تیم امید این کشور گفت: حمایت فدراسیون فوتبال از تیم امید در این مقطع بسیار ارزشمند است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی با اظهار رضایت از اردوی تیم امید در مسقط گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی را در این اردو تجربه می کنیم. اولین هتلی که برای اقامت ما انتخاب کرده بودند شرایط خوبی نداشت اما با رایزنی که کردیم محل اقامت تیم تغییر کرد و حالا در همان هتلی حضور داریم که خود تیم امید عمان مستقر است. باید بگویم همه چیز بسیار خوب و مناسب است. بازیکنان روز گذشته تمرین شادابی را برگزار کردند. امروز هم تمرین دیگری در زمین اصلی ورزشگاه سلطان قابوس برگزار می کنیم و برای مسابقه فردا آماده می شویم.

مدیر تیم فوتبال امید همچنین اظهار داشت: امروز ملاقاتی با سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در مسقط داشتیم که ایشان شخصیت بسیار مثبتی دارند و همچنین نسبت به ورزشکاران هم همیشه لطف داشته اند و با تمام توان حمایت می کنند. جا دارد از ایشان تشکر کنم. همچنین باید تشکر کنم از مسئولین فدراسیون فوتبال که حمایت بسیار ارزشمندی از تیم امید کردند. می دانیم در این شرایط ارزی برگزاری بازی های تدارکاتی بسیار سخت شده اما این بازی برای ما ارزش زیادی دارد و  امیدواریم این روند همچنان دنبال شود تا پیش از آغاز مسابقات بازی های تدارکاتی خوب و مفیدی برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز