خبرگزاری کار ایران

استیلی با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کرد/ تاکید تاج بر استفاده تمام تیم‌های ملی از امکانات

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۲۱۳

مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: توصیه‌های رئیس فدراسیون فوتبال در جهت آرامش قطعا سرلوحه فعالیت و برنامه‌های تیم امید قرار خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی درباره دیدار امروز خود با  رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: همانطور که دیروز گفتم قویا بر این باورم اهداف همه افرادی که به فوتبال ایران و موفقیت آن علاقمند هستند یکی است. روشن است که وقتی این علاقه با مسئولیت تلفیق می‌شود، شدت بیشتری پیدا می‌کند و کلیه اعضای تیم ملی امید برای موفقیت تیم ملی بزرگسالان و سایر تیم‌های ملی آرزوی موفقیت دارند.

وی ادامه داد: امروز با رئیس فدراسیون فوتبال به صورت مفصل صحبت کردم. ما 18 تیم ملی داریم که دائما در حال تمرین و اردو و مسابقه هستند و امیدوارم پشتیبانی  و حمایت فدراسیون از تیم ملی امید همچنان تداوم داشته باشد.

مدیر تیم فوتبال امید تصریح کرد: رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گویی که با من داشتند بر یکرنگی و همدلی خانواده فوتبال تاکید داشتند. آقای تاج گفتند که نباید کاری کنیم در روابط میان خانواده فوتبال خدشه‌ای وارد شود. توصیه‌های رئیس فدراسیون فوتبال در جهت آرامش قطعا سرلوحه فعالیت و برنامه‌های تیم ملی امید قرار خواهد داشت. تاکید رئیس فدراسیون فوتبال در این شرایط این بود که امکانات مربوط براساس عدالت بین همه تیم‌های ملی تقسیم شود.

استیلی افزود: برنامه‌های تیم ملی امید با قدرت در حال اجرا است. سعی می‌کنیم در آرامش به فعالیت خود ادامه بدهیم. از همه دوستان عزیز، همبازیان سابقم و مردم گرامی و خانواده فوتبال که در این چند روز به من لطف داشتند هم سپاسگزارم و از آنها تقاضا دارم در مسیر و روند آرامش به همه تیم های ملی کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز