خبرگزاری کار ایران

تنها مشکل باقی‌مانده بازی تدارکاتی است

استیلی: هر 3 بازی در آزادی برگزار می‌شود اما باید پول بدهیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۲۰

هافبک سابق تیم ملی ایران حالا به عنوان مدیر تیم ملی امید یک تجربه جدید را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایلنا، هافبک سابق تیم ملی ایران حالا به عنوان مدیر تیم ملی امید یک تجربه جدید را پشت سر می‌گذارد.حمید استیلی برای اینکه ملی‌پوشان سایپا به این تیم ملحق شوند با علی دایی تماس گرفت تا از همبازی سابقش بخواهد تا ملی پوشان امید سایپا را در اختیار او بگذارد که این مساله سبب شد تا با استیلی در خصوص شرایط تیم امید و مشکلات این تیم در آستانه بازی‌های مهم فروردین ماه صحبت کنیم.

 

آیا مشکلات تیم امید برای مسابقات پیش‌رو مرتفع شده است؟

بله، خدا را شکر باشگاه‌ها همکاری لازم را انجام داده‌اند و با آقای دایی هم صحبت کردم و از ایشان خواهش کردیم تا بازیکنانش را به ما ملحق کند. با اینکه می‌دانیم تیم سایپا بازی‌های سختی را در پیش دارد و اینکه تیم سایپا یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ برتر است با این حال آقای دایی با پیوستن جوانان تیمش به تیم امید موافقت کرد. همه باشگاه‌ها و تیم‌ها با ملحق شدن بازیکنان جوان‌شان به تیم امید موافقت کرده‌اند تا ما این بازیکنان را به آقای کرانچار سرمربی تیم امید بسپاریم. از آقای فتاحی هم خواسته‌ایم یا کل لیگ را لغو کنند یا تیم‌هایی که از آنها بازیکن گرفته‌ایم بازی‌های‌شان را برگزار نکنند.

 

به نظر شما به خاطر رفاقت و همبازی بودن قدیمی با دایی، ایشان نخواستند خواسته شما را رد کنند؟

آقای دایی همیشه به تیم امید لطف داشته‌اند و بازیکنان‌شان را در اختیار ما می‌گذاشتند. اردو‌های ما اکثرا در فیفادی بوده اما در این اردو فیفادی نیستیم آن هم به خاطر اینکه کمیته مسابقات سازمان لیگ این اردوی ما را ندیده بود. آنها نمی‌دانستند حداقل احتیاج به یک اردوی 20 روزه داریم و چون در برنامه‌های‌شان ندیده بودند، فراموش کردند در برنامه‌های لیگ اردوی تیم امید را هم در نظر بگیرند. البته تیم‌ها هم حق دارند چون به بازیکنان خود نیاز دارند ولی اینجا چون بحث منافع ملی است همه تیم‌ها کمک ‌کنند و جا دارد از همین جا از همه‌شان تشکر کنم و ان‌شاءا... که بچه‌های تیم امید بتوانند در فروردین ماه بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارند تا ما را هم پیش ملت ایران و همکاران‌مان در لیگ روسفید کنند.

 

با آقای شعبانلو مدیر مجموعه آزادی جلسه‌ای را برگزار کردید. نتیجه این جلسه چه شد؟

بله، جلسه داشتیم و قرار شده آقای شعبانلو و آقای رضایی همکاری لازم را با ما انجام بدهند تا هر سه بازی‌مان در استادیوم آزادی برگزار شود. امیدوارم هواداران هم برای این بازی‌ها بیایند و تیم امید را همراهی کنند و ما را تنها نگذارند.

 

طی هفته‌های اخیر میان مدیران ورزشگاه آزادی و دو تیم پرسپولیس و استقلال به دلیل بدهی‌های زیاد مشکل به وجود آمده است. آیا مسوولان استادیوم آزادی با تیم امید برای این بازی‌ها مشکلی نخواهند داشت؟

بحث منافع مالی است که تیم‌های استقلال، پرسپولیس و فدراسیون فوتبال به استادیوم آزادی بدهکار هستند. در مورد تیم امید هم باید بگویم که ما به مسوولان استادیوم آزادی قول داده‌ایم که هزینه این سه بازی را حتما تقبل خواهیم کرد تا آنها هم بتوانند مشکلات خودشان را حل کنند. درضمن خیلی از کارمندان آزادی برای تعطیلات عید نوروز برنامه‌ریزی کرده بودند که به سفر بروند اما ما شرمنده این عزیزان و خانواده‌های‌شان شدیم. ولی چون بحث، بحث ملی است آنها هم کمک کردند که این بازی‌ها انجام بشود.

 

اللهیار صیادمنش بازیکن مصدوم تیم شماست. قرار شد که این بازیکن تحت نظر گروه پزشکی تیم امید قرار بگیرد یا اینکه باشگاه استقلال و پزشکان این تیم مشکل مصدومیت این بازیکن را حل و فصل خواهند کرد؟

من با دکتر نوروزی صحبت کردم و وضعیت صیادمنش را جویا شدم و از ایشان خواستم تا این بازیکن را پزشکان تیم امید هم ببینند و از اوضاع صیادمنش باخبر شوند که پزشکان تیم امید این بازیکن را دیدند. البته دکتر نوروزی از من خواست برای اینکه دوباره‌کاری نشود، زیرنظر پزشکان استقلال معالجه شود. ما هم درخواست کردیم صیادمنش را حداقل به بازی با عراق که برای‌مان مهم است، به ما برسانند.

 

بزرگ‌ترین دغدغه‌ و مشکلی که ذهن شما را درگیر کرده چه چیزی است؟

دغدغه اصلی ما بازی‌های تدارکاتی است که قرار بود در این ماه دو بازی تدارکاتی انجام بدهیم اما متاسفانه تا الان جور نشده و امیدواریم کمیته بین‌الملل و فدراسیون فوتبال تلاش کنند تا این دو بازی برگزار شود. آقای تاج هم به کارمندان کمیته بین‌الملل گفته که این دو بازی را برای ما تدارک ببینند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. از کمیته المپیک آقای صالحی امیری و وزیر ورزش دکتر سلطانی‌فر تشکر و خواهش می‌کنم که به ما کمک کنند، همان‌طور که تا حالا کمک کرده‌اند. یکی از مشکلات ما این است که باید هزینه استادیوم آزادی را بدهیم و در این رابطه از آقای صالحی امیری می‌خواهم که بیایند و به ما کمک کنند که حداقل هزینه استادیوم آزادی را بدهیم.

 

هزینه آزادی هم عدد کمی نیست. ما شنیده‌ایم که شما در آنجا هم از اعتبار خودتان خرج کرده‌اید.

بالاخره ما زیرمجموعه فدراسیون فوتبال هستیم و از همه مهم‌تر بحث منافع ملی است. حتی در صحبتی که با آقای شعبانلو انجام دادیم گفتیم بحث ما فقط منافع ملی بود و نه شخصی.

 

نظرتان در مورد بازی‌های پرسپولیس چیست؟ در بازی‌های اخیر یک مقدار ضعیف نشان داده‌اند اما همچنان در دور برد هستند. تحلیل شما در مورد این موضوع چیست؟

پرسپولیس همچنان خوب نتیجه می‌گیرد اما توقع هواداران این است که تیم‌شان را بهتر از این باشد. هماهنگ شدن بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند یک مقدار زمان می‌برد و مستلزم این است که این بازیکنان بیشتر کنار هم بازی کنند. فصل گذشته چون پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته بود، هواداران توقع‌شان کمتر بود اما الان چون این مشکل حل شده و چند بازیکن جدید جذب کرده‌اند، هواداران نیز توقع بیشتری از تیم‌شان دارند و به خاطر همین توقع یک مقداری بار سنگین روحی و روانی روی دوش بازیکنان پرسپولیس احساس می‌شود. مربیان تیم در کنار کریم باقری و محسن خلیلی باید کمک کنند تا پرسپولیس هماهنگ‌تر شود و انگیزه را در بازیکنان این تیم بیشتر کنند. بازیکنان جدیدی که تازه به پرسپولیس آمده‌اند بازیکنان خوب و در حد ملی هستند. بازیکنانی مثل مهدی ترابی، سروش رفیعی، بودیمیر و مهدی شیری بازیکنان فوق‌العاده خوبی هستند و اگر اینها با تیم هماهنگ شوند شرایط پرسپولیس خیلی بهتر خواهد شد. امیدوارم هواداران پرسپولیس هم از این تیم حمایت کنند چون سرمایه اصلی پرسپولیس همین هواداران هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز