خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس آگاهی استان مازندران خبر داد:

دستگیری کلاهبردارمیلیاردی طلاجات در ساری

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۶۰۲

سرپرست پلیس آگاهی استان از دستگیری فردی که با اغفال یکی از کاربران شبکه های مجازی 4 میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ"سیدجعفر ساداتی" در تشریح این خبر، گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی که در کانال های مجازی سازنده طلاجات معرفی کرده بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی استان مازندران، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، متهم که با اغفال و تهدید شاکی طلاجات همراه وی را از وی اخذ و متواری شده بود شناسایی کردند .

سرهنگ ساداتی، خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم که با معرفی خود در شبکه های مجازی به عنوان سازنده طلا و جواهرات قصد اخاذی و کلاهبرداری از مردم را داشت در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد .

ساداتی از کشف طلاجات سرقتی از متهم در مجموع به ارزش 4 میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: پس از تحویل اموال مکشوفه متهم نیز به مرجع قضائی معرفی شد .

سرپرست پلیس آگاهی مازندران در خاتمه با بیان این که در دنیای مجازی ، هرکس می‌تواند دارای یک هویت متفاوت و متضاد با شخصیت واقعی خود باشد به شهروندان ، کاربران و مخاطبان فضای مجازی توصیه کرد: صرفا به لحاظ درج آگهی های مختلف از سوی افراد در فضای مجازی و ... به آنها اعتماد نکرده و قبل از انجام هرگونه معامله و پرداخت وجهی از صلاحیت آنان مطمئن شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز