خبرگزاری کار ایران

سعید ناجی مطرح کرد:

میانگین سالمندان البرز پایین‌تر از متوسط کشوری/مدیران در راستای وظایف، رفاه سالمندان را فراهم کنند

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۰۸۹

معاون استاندار البرز ضمن تاکید بر فراهم کردن نیاز سالمندان گفت: با بررسی آمار و ارقام میانگین سالمندان البرز از متوسط کشوری پایین‌تر است.

به گزارش ایلنا، سعید ناجی در اولین جلسه شورای سالمندان البرز که در سال 98 تشکیل شد، گفت: با توجه به اینکه جامعه سالمندان روزبه روز در کشور در حال افزایش است لازم است برای تامین رفاه این قشر تمهیدات لازم سنجیده شود و هر کدام از دستگاه ها به فراخور وظایف خود اقدامات لازم را انجام دهند.

 وی افزود: شهرداری درباره اعتبار بعضی مصوباتی که از قبل مانده بود به‌ویژه تامین اتوبوس برای قشر سالمند به بیان عملکرد خود پرداخت و پیشنهاداتی را نیز بیان کرد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استان البرز با بیان اینکه با میانگین کشوری فاصله چندانی نداریم، افزود: با بررسی آمار و ارقامی که وجود دارد میانگین سالمندان البرز از متوسط کشوری پایین تر است.

وی متذکر شد: با توجه به وضعیت فعلی استان البرز مقرر شد جلسات تخصصی برنامه‌ریزی بخش‌های مختلف شکل بگیرد همچنین برای تامین نیازهای فرهنگی اجتماعی ورزشی وتفریحی تدابیر لارم اندیشیده شود و هر دستگاه، وظایف خود را پیگیری نماید. 

ناجی خاطرنشان کرد: باید شرایطی ایجاد کنیم سالمندان عزیز مثل سایر مردم بتوانند از نعمات و برکاتی که وجود دارد استفاده کنند و آن بخش از نیازهایشان که ویژه سالمندان است رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز