خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران:

هجدهمین همایش هیات روسای اتاق بازرگانی حوزه دریای خزر برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۰۲۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: هجدهمین همایش هیات روسای اتاق بازرگانی حوزه دریای خزر خردادماه به میزبانی استان مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسن خیریانپور در جلسه شورای اداری مازندران که بعدازظهر امروز در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هجدهمین همایش هیات روسای اتاق بازرگانی حوزه دریای خزر خرداد ماه به میزبانی استان مازندران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام آتی مناسبت های مختلفی در پیش رو است،افزود: میلاد امام حسن مجتبی(ع) و آغاز هفته اطعام به نیازمندان و اکرام ایتام را در پیش رو داریم که باید روح نوعدوستی و کمک به نیازمندان در بین مردم ترویج پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: اول خرداد روز بهره وری و بهینه سازی مصرف انرژی نامگذاری شده است ؛  با در پیش بودن تابستان بهینه سازی در مصرف انرژی ضرورت دارد.

وی خاطرنشان کرد: ارتحال ملکوتی امام راحل، روز جهانی محیط زیست و روز جهانی قدس از جمله مناسبت های پیش رو است.

خیریانپور در ادامه به اهمیت نماز اشاره و بر ضرورت اقامه نماز در دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.

معاون امور هماهنگی استانداری مازندران همچنین به روز روابط عمومی که پشت سر گذاشتیم اشاره کرد و گفت: ضرورت اطلاع رسانی بموقع و بهنگام بسیار حائز اهمیت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز