خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون محیط زیست انسانی کشور؛

اولین دستگاه تصفیه شیرآبه در استان مازندران افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۴۳۴

اولین دستگاه تصفیه شیرآبه در استان مازندران با حضور معاون محیط زیست انسانی افتتاح می شود.

به گزارش "ایلنا" ازقائمشهر، "مسعود تجریشی" معاون انسانی سازمان محیط زیست با اظهارخرسندی ازجدیت مسئولان استان مازندران برای بهسازی محیط زیست، کاهش زباله وآثارسوء ناشی از دفن آن را ازجمله برنامه های کشورهای اروپایی، آمریکا وجنوب شرق آسیا عنوان کرد وگفت: این کشور ها درتلاش هستند دفن زباله را تا 80 درصد کاهش دهند.

وی اجرای طرح تفکیک زباله در مبدا درمازندران را خبری خوب ذکر کرد که هنوز در تهران مرکز کشورمان محقق نشده و درعین حال ابراز امیدواری کرد که تجربه  تفکیک زباله ازمبدا درسایراستانهای شمالی تکرار شود.

معاون محیط زیست سازمان محیط زیست کشور با اشاره به این که تولید کمپوست از زباله در فضای شمال امکان پذیر نیست؛ سوزندان زباله درحاشیه شهرها را با بهره گیری از فناوری های نوین دنیا اقدامی مناسب عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود که اعتبارات لازم برای این منظور ازمحل صندوق توسعه ملی تامین گردد.

وی درباره مزیت استفاده ازدستگاه تصفیه شیرآبه زباله نیزگفت: این فرآیند ضمن آن که به حفظ و پاکیزگی محیط زیست کمک می کند، مانع ازجاری شدن شیرآبه ها به رودخانه ها می شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز