خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

راه اندازی واحدهای راکد و تملیک شده از سوی بانک ها با جدیت پیگیری می شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۷۶۶

احمد حسین زادگان گفت:راه اندازی واحدهای راکد و تملیک شده از سوی بانک ها با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران،احمدحسین زادگان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، با بیان اینکه نیروی انسانی توانمندی در استان مازندران وجود دارد، گفت: زیرساخت های اقتصادی خوبی نظیر سه بندر هم در استان به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده است و سعی کردیم براساس مزیت های موجود، به دنبال استفاده از ظرفیت های استان نظیر فرودگاه ها و بنادر باشیم. 

وی با اشاره به اینکه ایجاد منطقه آزاد شروع خوبی برای رونق اقتصادی استان است، تصریح کرد: موانعی در حوزه اقتصادی داریم و از داشتن صنایع مادر به دلیل محدودیت های زیست محیطی محروم هستیم و شاید بتوان اذعان کرد که این نظر صحیح است که اگر توجه کافی به کشاورزی و صنایع تبدیلی بشود، نیاز به صنایع بزرگ مرتفع می شود اما به آن بخش نیز توجه خوبی نشده است.

مقام عالی دولت در مازندران، یادآور شد: تلاش می کنیم با رایزنی های ملی صنایع پتروشیمی و فولاد را در استان راه اندازی کنیم. 

استاندار مازندران تصریح کرد: تولیداتی در تراز ملی در استان وجود دارد که در برخی مواقع همین که کاری به تولیدکننده نداشته باشیم و مانع آنها نباشیم، مفید است.

وی با بیان اینکه راه اندازی واحدهای راکد و تملیک شده از سوی بانک ها در راستای رونق تولید در دستور کار استان قرار دارد، اظهار داشت: پیگیری امور فعالین اقتصادی را منوط به ملاقات های عمومی نکرده ایم  و در زمان های مختلف پیگیر مسایل و مشکلات آنان هستیم.در پیگیری امور تولیدکنندگان بانک های خصوصی همکاری لازم را ندارند و مجبور می شویم که مصوبات خاص جهت حمایت از تولیدکنندگان صادر کنیم.

استاندار در خصوص برخی واحدهای بزرگ و قدیمی استان نیز گفت: نساجی مازندران، نساجی قائم شهر و شرکت چوب و کاغذ به هر دلیلی بخاطر تزریق بیش از نیاز نیروی کار در دولت های مختلف به شرایط بدی رسیده اند. چوب و کاغذ به جایی رسیده که فقط بتواند خود را اداره کند. مشکلات نساجی را نیز در سطح ملی در حال پیگیری هستیم.

حسین زادگان تاکید کرد: تحول در تولید و رونق آن نیازمند عزم و همت همه دستگاه ها، نهادها و بانک هاست و هر کسی باید برای تحقق رونق تولید نقشش را بدرستی ایفا نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز