خبرگزاری کار ایران

خرمگاه: از فدراسیون گلایه داریم / امیدواریم نماینده خوب ایران در آسیا باشیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۰۸۸

مربی ذوب آهن اصفهان گفت: ما از فدراسیون گلایه داریم. چرا اجازه می‌دهند ناظر فدراسیون برای کارشناس داوری برود.

به گزارش ایلنا، محمد خرمگاه مربی ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از بازی نفت گفت: به تیم نفت مسجدسلیمان تبریک می‌گویم. با توجه به بازی با النصر در جام باشگاه‌ها که پیش رو داریم، سعی کردیم طبق روال گذشته امروز از بازیکنان جوان‌مان استفاده کنیم تا مقابل النصر بازی بهتری داشته باشیم.

وی افزود: بازیکنان ما امروز خوب بازی کردند و شرایط بدی نداشتند. البته آنچه را که برای شرایط تاکتیکی گفته بودیم خیلی در زمین اجرا نشد امیدواریم بازی آینده مقابل النصر که بازی مهمی است نماینده خوب ایران در آسیا باشیم. این بازی در کربلا انجام می‌شود و امیدوارم بازی خوبی باشد.

مربی ذوب‌آهن درباره اتفاقاتی که پیش از این در کربلا رخ داده بود، عنوان کرد: متاسفانه اتفاقاتی افتاد و بازیکنان الزورا طبیعت فوتبال را بهم زدند. شرایطی را ایجاد کردند که تماشاگران وارد زمین شدند به همین دلیل تمرکز بازیکنان ما را بهم زدند. ما دیگر به این موضوع فکر نمی‌کنیم امیدوارم در کربلا بازی خوبی در خور نام ایران داشته باشیم.

خرمگاه افزود: ما از فدراسیون گلایه داریم. چرا اجازه می‌دهند ناظر فدراسیون برای کارشناس داوری برود و به اینجا ختم شود که تلافی گزارش منصوریان که روی خط آمد را کند. او آنچه را که نباید به منصوریان گفت و منصوریان هم از کوره در رفت. چرا یک ناظر بازی باید کارشناسی کند؟ از فدراسیون می‌خواهم نظارت کند تا این اتفاقات نیفتد. 

وی درباره اینکه منصویان چند بار از نفت بازیکن گرفته و ممکن است دوباره این اتفاق رخ دهد، عنوان کرد: طبیعت فوتبال همین است اما آن طور که در برنامه داریم تغییراتی در تیم نخواهیم داشت. آنچه شما دیدید یک برخورد دوستانه بوده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز