خبرگزاری کار ایران

با کمبود ذخایر خونی انجام شد؛

فعالیت پایگاه‌های انتقال خون مشهد بعد از افطار

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۹۹۸

​چشم‌های منتظری هستند که فقط با اهدای خون ما، ادامه زندگی برایشان میسر می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، با توجه به کاهش مراجعه مردم به پایگاه‌های اهدای خون، تمام پایگاه‌ها به صورت ویژه در مورخ جمعه 27 اردیبهشت ماه بعد از افطار فعال خواهند بود. 

با توجه به اینکه دراین ایام با توجه به شرایط روزه‌داری و ایام افطار و سحر برنامه اهداکنندگان خون تغییر می‌کند چنان‌که این افراد کمتر به اهدای خون اقدام می‌کنند و این به نوبه خود موجب کاهش خون اهدایی نسبت به سایر ایام سال می‌شود.

سازمان انتقال خون خراسان رضوی نیز از  مردم خواست اهدای خون را به عنوان یک انفاق، صدقه جاریه و زکات سلامتی در نظر گیرند که در ماه رمضان بی‌شک ثواب آن بیشتر است و با این شرایط در حال حاضر ذخایر خونی به شدت رو به کاهش است، از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) درخواست می شود تا با حضور در پایگاهها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش مراجعه مردم به پایگاه ها اعلام شد در حال حاضر ذخایر خونی موجود کاهش یافته است .

پایگاه‌های اهدای خون مشهد مقدس شامل پایگاه امام رضا(ع) واقع در میدان شریعتی(تقی‌آباد) ابتدای خیابان دانشگاه، پایگاه امید واقع در نبش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید، پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی 28 منطقه قاسم‌آباد، پایگاه میلاد واقع در بلوار استقلال بین استقلال 2 و 4، پایگاه مهر واقع در نبش بلوار ابوطالب 33 و پایگاه ثامن ابتدای بازارچه شهید آستانه پرست(پارکینگشماره4 حرم مطهر رضوی) و ساعت پذیرش این پایگاه‌ها از 21:15 تا 01:15 بامداد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز