خبرگزاری کار ایران

مهدی نیا مطرح کرد:

رشد مطب‌های پزشکان از مشکلات اصلی ساکنین احمد آباد است

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۹۵۴

رئیس کمیسیون عمران و طرح‌ریزی شهری شورای شهر مشهد گفت: رشد روزافزون مطب‌های پزشکان از عوامل اصلی ترافیک و شلوغی محله احمد آباد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد هادی مهدی نیا در بازدید از محله احمد اباد ضمن گفتگوی صمیمی و چهره به چهره با ساکنین و کسبه این محله، اظهار کرد: بلوار احمدآباد و معابر فرعی آن مانند پاستور، محتشمی، عارف، عدالت، پرستار، ابن سینا و... محدوده درمانی، بهداشتی و تجاری هستند که در منطقه یک به عنوان یکی از مهمترین شریان های اصلی شهر واقع شده اند.

رئیس کمیسیون عمران و طرح‌ریزی شهری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به اینکه محله احمدآباد از قدیمی ترین محلات مشهد است، بیان کرد: متاسفانه رشد روز افزون مطب های پزشکان مشکلاتی را برای ساکنین و کسبه این محله به وجود آورده و به بخشی از دغدغه روزانه آنان تبدیل شده است که این موضوع عوارض بسیار زیادی را نیز به دنبال دارد.

نایب رئیس کمیته نظارتی منطقه یک مشهد تصریح کرد: احداث پارکینگ پرستار با ظرفیت بیش از 240 خودرو یکی از راهکارهای موقت به منظور رفع بخشی از معضلات این محدوده است.

مهدی نیا ضمن تقدیر از شهردار منطقه یک به منظور همراهی در بازدید از محدوده احمدآباد، از تلاش های ایشان در رفع مشکلات مردم کمال سپاس را داشتند.

رئیس کمیسیون عمران و طرح‌ریزی شهری شورای اسلامی مشهد مقدس با بیان اینکه حضور در منزل پدر شهید بزرگوار ذاکری بهار و تجلیل از ایشان بخش پایانی این بازدید بود، یاداور شد: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از این عزیزان یک وظیفه همگانی است.

در ادامه این بازدید،  جواد اصغری شهردار منطقه یک با بیان اینکه اولین محله گردی سطح منطقه با حضور در یکی از قدیمی ترین محلات مشهد همراه بود، گفت: خوشبختانه با گفت و گو رو در رو با شهروندان بسیاری از ابهامات برای آنان رفع گردیده و آنان آمادگی خود را برای همراهی با مدیریت شهری اعلام کردند.

بازدید از پروژه سوله بحران منطقه یک بخش پایانی این جمعه محله گردی بود که به گفته اصغری این پروژه بیش از 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و مرکز فرماندهی بحران، پایگاه اتش نشانی و سالن ورزشی سرپوشیده برای شهروندان در این مجموعه احداث خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز