خبرگزاری کار ایران

تا پایان هفته تکلیفم روشن می‌شود

رنجبری: گل گهر با وینگو در لیگ برتر موفق خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۸۷۹

مهاجم مد نظر آبی‌ها پوشیدن پیراهن استقلال را یک افتخار می‌داند که با پیوستن به این تیم جدا از این‌که رقابت هیچ ترسی ندارد.

به گزارش ایلنا،استقلال به نظر می‌رسد هنوز لیگ تمام نشده کارش را در فصل نقل‌وانتقالات آغاز کرده و در خبرها شنیدیم که پیمان رنجبری آقای گل لیگ یک با آبی پوشان مذاکرات نهایی را انجام داده و به احتمال زیاد یکی از عناصر هجومی این تیم پایتخت نشین خواهد بود. رنجبری که می‌گوید هنوز هیچ چیز مشخص نیست و تا پایان هفته همه چیز مشخص می‌شود 

 

* به عنوان آقای گل لیگ یک با گل گهر لیگ برتری شدید.

واقعا خوشحالیم که تلاش و یک سال زحمت مان در نهایت به ثمر نشست و توانستیم تیم را لیگ برتری کنیم و جواب حمایت هواداران مان را بدهیم. خدا را شکر همزمان با موفقیت گل گهر من هم توانستم تاثیرگذار ظاهر بشوم و با 16 گل بتوانم عنوان آقای گل لیگ یک را به دست بیاورم.

 

* به نظر گل گهر می‌تواند در لیگ برتر موفق باشد.

شک نکنید این اتفاق خواهد افتاد و گل گهر می‌تواند با مربی و بازیکنان خوبی که دارد با کمی تقویت شدن در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشد. وینگو بگوویچ واقعا مربی خوبی است و زحمات زیادی برای گل گهر کشید و امیدوارم با حمایت او و تلاش دیگر بازیکنان بازهم روزهای خوبی را این تیم داشته باشد و این بار در لیگ برتر با کیفیت ظاهر شود.

 

* انتشار عکس تو حوالی باشگاه استقلال و خبر مذاکره‌ات با این تیم را می‌گوییم. کارت با استقلال تمام شد؟

قرارداد یکساله با گل گهر داشتم که تمام شده است و یک دین به این تیم دارم چون خیلی به من محبت کردند. گل گهر برای من زحمت زیادی کشید و امیدوارم بتوانم جبران کنم. من به باشگاه استقلال رفتم و با آن‌ها مذاکره داشتم. استقلال واقعا تیم بزرگی است و افتخار هر بازیکنی است که در این تیم بازی کند. از اطمینانی که به من کردند ممنون هستم و امید به خدا تا پایان هفته تصمیم خواهم گرفت.

 

* این جواب ندادنت به خاطر دینی است که می‌گویی بابت گل گهر روی گردن توست.

من وقتی به گل گهر آمدم شرایط سختی داشتم اما آنقدر شرایط ایده آل و آرام شد که توانستم خیلی زود خودم را پیدا کنم و با قدرت کارم را دنبال کنم. پول‌ها به موقع پرداخت شد و کنار یک مربی بزرگ مثل وینگو چیزهای زیادی یاد گرفتم و افتخار می‌کنم شاگرد ایشان بودم. به هرحال همان طور که گفتم بازی در تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس آرزوی هر بازیکنی است و امیدوارم تا پایان هفته بتوانم یک تصمیم درست بگیرم.

 

* معمولا آقای گل‌های لیگ یک طی این چند سال اخیر با آمدن به لیگ برتر موفق نبودند. تو این موضوع را چطور می‌بینی؟

به هرحال فضای لیگ یک با لیگ برتر متفات است اما بدون شک یک انتخاب درست هم می‌تواند به ادامه روند خوب کمک کند. قطعا با تمرکز بالا و یک انتخاب درست به خوبی می‌توان شرایط خوب لیگ یک را در لیگ برتر ادامه داد و بدون شک تمام سعی من این خواهد بود.

 

* استقلال در فصلی که گذشت با داشتن این همه مهاجم مشکلات زیادی داشت و در گلزنی موفق ظاهر نشد. حالا در فصل جدید انتظارات بالاست و اگر لباس این تیم را بپوشی خودت را برای روزهای سخت آماده کرده ای؟

بدون شک تیم بزرگی مثل استقلال باید خط حمله قدرتمندی داشته باشد و این مساله کاملا طبیعی است. من اگر قسمت باشد لباس استقلال را برتن کنم به هیچ وجه از رقابت نمی‌ترسم و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و بتوانم کمک کنم.

 

* یعنی فکر می‌کنی بتوانی به آقای گلی فکر کنی؟

هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده که بخواهم قولی بدهم اما شک نکنید در نهایت اگر مقصد بعدی من استقلال باشد هدف‌های بزرگی را در این تیم دنبال می‌کنم که یکی از آن‌ها می‌تواند کسب عنوان آقای گلی با پیراهن این تیم باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز