خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

رئیس جدید دانشکده کشاورزی و دامپروری تربت جام معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۵۲۲

مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید و پیشین دانشکده کشاورزی و دامپروری تربت جام با حضور معاون پارلمانی وزیر علوم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت جام، حسین سیمایی در این مراسم  گفت: فرصت‌ها سنت الهی است و دست به دست می‌چرخد و توسعه رشد و پیشرفت در همین چرخش نخبگانی است.

معاون پارلمانی و حقوقی وزیر علوم افزود: نگاه وزارت علوم استقلال آن است و باید به دنبال علم پژوهی باشد و با توجه به اینکه این منطقه تلفیقی از دو مذهب شیعه و سنی است مدیر این مجموعه فقط باید به دنبال علم باشد و نباید به مسائل مذهبی و سیاسی دامن بزند .

امام جمعه شهرستان تربت جام نیز طی سخنانی گفت : جابجایی در دستگاه‌های اجرایی تحرک ایجاد می‌کند و تغییرات مدیریتی در آستانه امتحانات پایان ترم دانشجویان مجتمع عالی کشاورزی و دامپروری ضروری نبوده و لازم است در زمان مناسب انجام می گرفت و این رفتار استقلال تنها دانشگاه دولتی تربت جام را به حاشیه می کشاند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد طاهری اظهار داشت: مجتمع عالی کشاورزی و دامپروری تربت جام تنها مجتمع عالی دولتی شهرستان است که باید منشاء خدمت باشد و این مکان علمی نیازمند حمایت همه دستگاههای دولتی است تا به توسعه شهرستان و رونق تولید منطقه در حوزه کشاورزی کمک شایانی نماید.

همچنین فرماندار تربت جام در این جلسه گفت : دانشگاه مرکز دانش پژوهی ، تولید علم، تولید عالم و جهت دهی صحیح است و مدیر دانشگاه باید اهل تولید مسئله باشد.

مرتضی حمیدی با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رسالت سنگینی دارد ادامه داد : گر چه این رسالت سنگین است ولی یک فرصت در زندگی فردی و اجتماعی انسان اتفاق می افتد که باید در این دروه زمانی به خوبی از آن استفاده کنیم.

 رئیس جدید  مجتمع عالی کشاورزی و دامپروری تربت جام نیز بعد از معارفه خود اظهار داشت : هدف من در این مجتمع اولویت مسائل علمی و پیشرفت مجتمع دولتی در این شهرستان خواهد بود و نگاه مدیریتی در خدمت گزاری بی طرفانه و بدور از مسائل سیاسی و مذهبی خواهد بود.

کمال قاسمی گفت:  بیش از 20سال در حوزه پژوهشی و علمی مشغول به کار هستم اما برای تصدی پست نبوده و حضورم در تربت جام ناخواسته بود که باعث شد برای خدمت به شهرم در این تصدی انتخاب شوم و خدا را شاکرم که در شهرم فرصت خدمتگزاری پیدا کنم.

در پایان این مراسم از زحمات محمد ناصر مودودی تقدیر و کمال قاسمی بعنوان رئیس جدید این مجتمع معرفی شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز