خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران:

کار ما عرضه زمین، ارائه مشوق‌ها و تسهیلات برای سازندگان است/ جاده‌های آسیب‌دیده در سیل را تا آخر سال تحویل می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۵۸۴

وزیر راه و شهرسازی عرضه زمین، ارائه مشوق‌ها و تسهیلات برای سازندگان را از اقدامات این وزارتخانه برای تسهیل در خرید خانه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد اسلامی در پایان جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص سامان‌دهی خانه‌های خالی گفت: ما با مجلس در تعامل و گفت‌وگو هستیم و در همین راستا بحث تمدید مشوق‌های مالیاتی برای موجر‌ها را انجام داده‌ایم. 

وی همچنین در ارتباط با اقدامات این وزارتخانه برای کاهش قیمت مسکن گفت: قیمت مسکن تابع شرایط عمومی بازار اقتصادی است. کار مهمی که انجام می‌دهیم عرضه زمین، ارائه مشوق‌ها و تسهیلات برای سازندگان است تا مردم صاحب خانه شوند.

وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای راه‌ها و جاده‌های مناطق سیل‌زده هم گفت: در جریان سیل بیش از ۱۲۸۰۰ کیلومتر از راه‌های کشور آسیب دید؛ حدود ۱۱۸۰۰ کیلومتر از این راه‌ها را بازسازی کردیم؛ البته بسیاری از راه‌ها هنوز نیاز به ترمیم اساسی دارد.

وی افزود: برخی از این راه‌ها که مهم‌ترینش در پل‌دختر است هم بخش بازسازی دارد و هم بخشی جدید را خواهیم ساخت. به طور کلی در فرایند بازسازی هستیم و منابع مالی‌اش را تامین می‌کنیم. به جز جاده پل‌دختر که کاری سنگین است و بیش از یک سال ساخت آن طول می‌کشد، مابقی راه‌ها را تا آخر سال تحویل می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز