خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان خبر داد:

توزیع بسته‌های اقلام ضروری به زودی در بین سیل‌زدگان لرستان

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۱۳۳

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: بسته‌های اقلام ضروری و اسباب زندگی به زودی در بین سیل‌زدگان این استان توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا، صارم رضایی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ۲۵ هزار بسته مواد غذایی و اقلام مختلف دیگر مانند پتو، ست ظروف و... بین سیل‌زدگان توزیع شده است.

وی در ادامه افزود: مرحله دوم با کمک رسانی به سیل زدگان در زمینه زیرساخت‌ها در دستور کار قرار گرفته است و از مردم و خیرین می‌خواهیم در رابطه با تهیه و توزیع اقلام ضروری مانند یخچال، کولر آبی و گازی با توجه به آغاز فصل گرما در پلدختر و معمولان همکاری کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: یکسری از این اقلام توسط این جمعیت جمع‌آوری شده که با دستور استاندار لرستان به مناطق آسیب دیده از سیل ارسال و بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود.

رضایی ادامه داد: با توجه به ماه مبارک رمضان اقلام ضروری در سطح استان به ویژه در شهرهای پلدختر و معمولان بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: در جلسه‌های مکرری که به ریاست استاندار لرستان و با حضور مدیریت بحران استانداری و رئیس بنیاد مسکن برگزار شد مصوب شده است که بسته‌های غذایی یک ماهه همراه با اقلام ضروری بین سیل‌زدگان توزیع شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: با توجه به اینکه سیل مخرب باعث شد خانه و اسباب و اثاثیه مردم از بین برود پک‌های ضروری از اقلام به زودی به دستور استاندار لرستان به شهرهای پلدختر و معمولان جهت توزیع بین سیل‌زدگان ارسال می‌شود.

رضایی تصریح کرد: بسته‌های غذایی و امدادی توسط خیران برای سیل‌زدگان در پلدختر و معمولان ارسال می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس وظیفه‌ای که معاونت اقتصادی استانداری به جمعیت هلال احمر استان واگذار کرده اقلام ضروری در حال جمع‌بندی برای توزیع بین سیل‌زدگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز