خبرگزاری کار ایران

واگذاری اختیارات شرکت‌های شهربان و حریم‌بان به یگان حفاظت شهرداری

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۰۵۳

عضو شورای شهر تهران گفت: روز گذشته شاهد واگذاری مجموعه اختیارات دو شرکت شهربان و حریم‌بان به یگان حفاظت شهرداری تهران بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری عضو شورای اسلامی در صد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به شهردار تهران تذکر داد.

سالاری گفت: روز گذشته شاهد واگذاری مجموعه اختیارات دو شرکت شهربان و حریم‌بان به یگان حفاظت شهرداری تهران بودیم.

وی عنوان کرد: مجموعه ماموریت‌های این دو شرکت بسیار گسترده است و مسئولیت جلوگیری از تمام تخلفات ساختمانی به عهده این دو شرکت است.ما می‌دانیم این دو شرکت به طور کامل در انجام وظایف خود موفق نبوده اند، اما اینکه بدون مشورت کمیسیون‌های تخصصی چنین تصمیمی بگیرد و برخی از ماموریت‌ها را به یگان حفاظت بسپرد ایراد دارد.

وی همچنین افزود: من از شهردار تهران می خواهم تا به هیچ عنوان این مصوبه را ابلاغ نکند.

او در ادامه بیان کرد: اگر قرار است این دو شرکت منحل شود بهتر است که مسؤولیت های اجرایی آنها به همان نواحی ۱۰۰ و چندگانه داده شود که نیروی مازاد هم دارند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتقال فاوا(سازمان فناوری شهرداری) به دفتر شهردار هم محل تذکر است و ما باید بپرسیم چه اتفاقی افتاده است که در دوره جدید مدیریت شهری این همه به دنبال تمرکز گرایی هستیم.

وی افزود: کمی قبل داشتند سازمان نوسازی را به دفتر شهردار تهران می آوردند و حالا نوبت به فاوا رسیده است و طبق اساسنامه هم این امکان برای شهردار وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز