خبرگزاری کار ایران

عموی کودک گمشده یاسوجی در گفت وگو با ایلنا:

احتمالا دزدیده شدن محمد مهدی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۸۵۲

عموی کودک گمشده چهار ساله یاسوجی که ۱۷ روز پیش در حاشیه رودخانه مهریان این شهر گمشده است گفت که براساس آنچه که خودم فکر می کنم این کودک را آب نبُرده بلکه دست آدمی برده و دزدیده شده است.

 کورش رضوانی‌فر در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: متاسفانه فرزند چهارساله برادر من  روز ششم اردیبهشت ماه امسال در حاشیه رودخانه روستای مهریان یاسوج مشغول بازی بوده که با وجود تلاش‌های ستودنی تیم‌های جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، سپاه پاسداران، غواصان برون استانی و نیروهای مردمی ، متاسفانه در این رودخانه پیدا نشد.

وی با تشریح تلاش های خانوادگی خود بعد از توقف عملیات جستجو در رودخانه مهریان یاسوج، اظهارداشت: براساس بررسی هایی که خود ما انجام داده و به شورای تامین هم گفته ایم احتمال دزدیدن این کودک چهارساله وجود دارد.

وی با بیان اینکه در محدوده ای که بنظر می رسد " محمد مهدی " غرق شده باشد چندین خانواده حضور داشته اند و هیچکدام ندیده اند که آن طفل معصوم را آب با خود بُرده باشد، خاطرنشان کرد: محمدمهدی در آن ساعت دمپایی های بابای خود را پوشیده و اگر این کودک را آب با خود می بُرد حتما یکی از این دمپایی‌ها در آن محل جا می ماند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز