خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان یزد خبر داد:

آزادی 182 نفرمحکوم مالی با کمک خیرین استان یزد/جمع آوری بیش از دو میلیارد در جشن گلریزان

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۷۰۱

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در سال گذشته، با همکاری و مشارکت خیرین، 182 نفر از محکومین مالی از بند زندان رهائی یافتند.

محمدرضا حبیبی با اشاره به اقدامات ستاد دیه استان یزد اظهار داشت: مبلغ بدهی این افراد بالغ بر 41 میلیارد تومان بود،که با تلاشی که در ستاد دیه صورت گرفت، 35 میلیارد تومان، رضایت شکات اخذ شد و با 5 میلیارد تومان این افراد از بند رهائی یافته اند.

وی بیان داشت: در سال جاری 12 نفر زندانی مرتبط با پرداخت دیه، 115 نفر در رابطه با چک برگشتی و مرتبط با نوسانات اقتصادی و 93 نفر نیز مرتبط با بدهی های مهریه و نفقه می باشند که باید تلاش شود مقدمات فراهم نمودن مبالغ بدهی و همچنین اخذ رضایت شکات تا آزادی تمامی مددجویان جرائم غیر عمد انجام پذیرد.

این مقام قضائی همت خیران یزدی و روحیه گذشت و ایثار را در استان قابل تحسین ارزیابی کرد و ابراز داشت: در سال گذشته تنها یک نفر به تنهائی با پرداخت مبلغ 140 میلیون تومان مقدمات آزادی 24 نفر را به صورت یکجا فراهم کرد و حتی اجازه نداد که نامی از او برده شود.

وی بیان داشت: در جشن گلریزان امسال نیز مبلغ دو میلیارد و هشتصد میلیون ریال به صورت نقد و تعهد جمع آوری شد تا زمینه آزادی زندانیان محکوم مالی غیرعمد فراهم آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز