خبرگزاری کار ایران

به منظور بسیج امکانات برای بهبود نظارت؛

جلسه هماهنگی بین‌دستگاهی در سازمان تعزیرات برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۶۱۴

جلسه هماهنگی بین دستگاهی برای برگزاری گشت‌های مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی در سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمد خوشقدم مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات در جلسه هماهنگی بین‌دستگاهی برای برگزاری گشت‌های مشترک، ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک ماه مبارک رمضان به تبیین اهدافی که برگزاری این نشست به دنبال آن بوده پرداخت و ضمن بیان سخنان ریاست محترم جمهوری در روز گذشته مبنی بر قرار داشتن در وضعیت جنگ بر ضرورت همکاری و هماهنگی دستگاه های متولی تاکید کرد. 

ماجد مدیرکل بازرسی ویژه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، گفت: پیرو دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد حضور حداکثری و ملموس بازرسان سازمان حمایت در سطح نظارت بر بازار کالاهای اساسی، تا پایان ماه مبارک رمضان بازرسی از واحدهای صنفی را در سطح شهر تهران انجام می شود و انتظار داریم گشت های سازمان تعزیرات حکومتی، بازرسان را در سطح شهر یاری کنند. 

شیرقاضی معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز اظهار داشت: سازمان صمت استان تهران و بازرسی و نظارت اتاق اصناف، بازرسی واحدهای صنفی در سطح شهر تهران را در دو شیفت متناسب با تقسیم بندی شهرداری و در مناطق پنچ گانه شهر تهران در حال انجام دارد البته اجرای طرح بازرسی در برخی از مناطق خاص نظیر بازار تهران نیازمند هماهنگی با استانداری است.

کیافر مدیر بازرسی و نظارت اصناف در ادامه جلسه با اشاره به انجام نظارت بر ارائه خدمات توسط اصناف، بیان کرد: غیر از شهر ری و منطقه یک شمیرانات، مناطق ۲۲ گانه شهر تهران را در ۵ منطقه شمال شرق، جنوب شرق، مرکز تهران، شمال غرب و جنوب غرب تقسیم بندی کرده و در هر ۵ منطقه به تناسب جمعیت و واحدهای صنفی ۲۵ تا ۳۰ بازرس تخصصی و عمومی مستقر کردیم. 

ایزدی رئیس مجتمع گشت های مشترک تعزیرات تهران در این جلسه در مورد پیشنهادات برای بهبود برگزاری گشت های مشترک، اظهار داشت: اعزام ۲ بازرس به صورت روزانه به مجتمع گشت های تهران برای موارد ضروری و استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی از جمله هماهنگی با اتحادیه ها برای اعمال بند ه ماده ۲۵ قانون نظام صنفی می تواند به برگزاری بهتر گشت ها کمک موثری کند.

از مهم ترین مصوبات این جلسه می توان به همکاری روزانه همه دستگاه ها در برگزاری گشت های مشترک هدفمند در حوزه نظارت بر اقلام اساسی در سطح شهر تهران تا پایان طرح، اعزام روزانه ۲ نفر از بازرسان اتاق اصناف به مجتمع گشت های مشترک تعزیرات تهران برای موارد فوری، اعزام ۲ اکیپ از گشت های تعزیرات در روزهای پنج شنبه تا پایان طرح در صورت درخواست سازمان حمایت، ادامه پیگیری موضوع لینک سامانه های ۱۲۴ و ۱۳۵ در جلسات بعدی با حضور کارشناسان حوزه های فناوری اطلاعات دستگاه ها اشاره کرد.

گفتنی است، این جلسه روز یکشنبه (۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری) با حضور خوشقدم مدیرکل گشت های مشترک سازمان تعزیرات، ماجد مدیرکل بازرسی ویژه سازمان حمایت، لشکری مدیرکل حمایت از مصرف کنندگان سازمان تعزیرات، ابوالقاسمی معاون مدیرکل گشت های مشترک سازمان تعزیرات، ایزدی رئیس مجتمع گشت های مشترک تعزیرات تهران، شیرقاضی معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان تهران، کیافر مدیر بازرسی و نظارت اصناف، رحیمی معاف رییس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق صمت استان تهران در سالن جلسان ساختمان شماره ۳ سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز