خبرگزاری کار ایران

تلاش برای افزایش تخصص‌گرایی در شورایاری‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۳۰۴

عضو شورای شهر تهران از تلاش برای افزایش تخصص‌گرایی در شورایاری‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید آرش حسینی میلانی در یکصد و چهلمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران در دفاع از طرح دو فوریتی اصلاح آیین‌نامه اجرایی انتخابات شورایاری‌ها گفت: فعالیت‌های مختلفی در ۱۸ ماه گذشته در سطح ستاد شورایاری‌ها انجام شده است که از جمله آنها اصلاح برخی رویه‌ها و فعالیت‌هاست.

وی با بیان اینکه در این مدت تلاش شده تخصص‌گرایی و توجه به مسائل محلات افزایش یابد، گفت: همچنین تلاش شده تعامل شورایاری‌ها با مدیریت شهری در ریل و مسیر اصلی خود برگردند. درخصوص سرای محلات، ستاد شورایاری‌ها پیشنهاداتی را ارائه کرده و ستاد مدیریت محلات نیز تاکنون دو گزارش به ستاد شورایاری ارائه داده‌اند.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ستاد شورایاری‌ها برای اصلاح اساسنامه و آئین‌نامه اجرایی انتخابات، ۱۶ جلسه برگزار کرده است، تصریح کرد: ستاد شورایاری‌ها پیشنهاد خود را برای اصلاح اساسنامه در اسفند ماه به هیات رئیسه و کمیسیون فرهنگی - اجتماعی ارائه کرد و با توجه به محدودیتی که در زمان برگزاری انتخابات - به خاطر پایان دوره چهارم شورایاری‌ها در تیر ماه و انتخابات مجلس شورای اسلامی در انتهای سال - وجود دارد، امیدوارم آئین‌نامه اجرایی انتخابات و اصلاحات اساسنامه با نظر مساعد شورا نهایی شود.

 میلانی تاخیر در زمان انتخابات شورایاری‌ها را به صلاح ندانست و خاطرنشان کرد: باید انتخابات شورایاری‌ها در زمان‌بندی مقرر و با آرامش کافی برگزار شود.

دو فوریت این طرح در پایان با ۱۴ رای موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز