خبرگزاری کار ایران

حقانی در گفت‌و گو با ایلنا:

با برگزاری غیرعلنی انتخابات هیات رئیسه شورا مخالفیم/ رسانه‌ها باید حضور داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۶۲۷

عضو شورای شهر تهران گفت: مجموعه دوستان ما مخالف برگزاری غیرعلنی انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران هستند.

محمد حقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران به صورت غیرعلنی در یکشنبه هفته آینده گفت: مجموعه دوستان ما مخالف برگزاری غیرعلنی این انتخابات هستند و تاکید داریم در روز سه‌شنبه هفته آینده و با حضور اصحاب رسانه باید این انتخابات برگزار شود.

وی با بیان اینکه  سه‌شنبه هفته جاری در صحن علنی شورای شهر به این موضوع خواهیم پرداخت، ادامه داد: فرا (سه‌شنبه) در صحن شورا در این خصوص تذکر خواهیم داد و به دنبال آن هستیم که این انتخابات روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور خبرنگاران برگزار شود.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر افزود: در این خصوص صحبت‌هایی انجام شده و قرار است؛ موضوع با هیات‌رئیسه شورا نیز در میان گذاشته شود.

حقانی با تاکید براینکه دوستان موافق برگزاری غیرعلنی انتخابات منظور بدی ندارند، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال استدلال می‌کنند که روز انتخابات شلوغ می‌شود و برای پرهیز از این موضوع انتخابات غیرعلنی برگزار شود، اما ما معتقدیم که این انتخابات باید در حضور رسانه‌ها انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز