خبرگزاری کار ایران

خلیلی: حق ما قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۰۴۰

سرپرست پرسپولیس گفت: دوست داشتیم در ورزشگاه آزادی جشن بگیریم اما امیدوارم در بازی بعدی سربلند باشیم زیرا حق ما با این همه مشکلات مانند فشردگی بازی‌ها و محرومیت از پنجره نقل و انتقالات در نیم‌فصل، قهرمانی است.

به گزارش ایلنا، محسن خلیلی بعد از تساوی پرسپولیس مقابل ماشین سازی گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که تا این وقت شب در ورزشگاه حضور داشتند و با وجود این که نتیجه دلخواه‌شان نبود، از ما حمایت کردند. دوست داشتیم در ورزشگاه آزادی جشن بگیریم اما امیدوارم در بازی بعدی سربلند باشیم زیرا حق ما با این همه مشکلات مانند فشردگی بازی‌ها و محرومیت از پنجره نقل و انتقالات در نیم‌فصل، قهرمانی است.

او در مورد عملکرد فنی پرسپولیس و افتی که در هفته های اخیر داشته، اضافه کرد: بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و امیدوارم هفته بعد هت‌تریک قهرمانی پرسپولیس در قهرمانی را شاهد باشیم. در حیطه من صحبت درباره مسائل فنی نیست و کادر فنی باید پاسخگو باشد.

او در مورد داوری کوپال ناظمی گفت: درباره داوری هم بگویم که ناظمی خوب قضاوت کرد و مشکلی وجود نداشت. ما نمی‌توانیم صحنه‌ها را خوب ببینیم و به همین دلیل نمی‌توانیم دقیق درباره آن اظهار نظر کنند.

خلیلی درباره این که سیدجلال حسینی و برانکو گفته بودند که یک سری دشمن‌ها نمی‌گذارند پرسپولیس قهرمان شود، تصریح کرد: من همیشه مثبت فکر می‌کنم. در هفته آخر نتیجه در دست خودمان است و بهتر است دیگر به این قضایا فکر نکنیم. اگر بدشانسی‌های فوتبال بگذارند و بازیکنان تلاش کنند، می‌توانیم در جم قهرمانی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز