خبرگزاری کار ایران

خلیلی: سعی می‌کنم وارد مسائل فنی نشوم

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۳۶۷

مدیر پرسپولیس گفت: انشالله در بازی های آینده سریع تر از پایان فصل هت تریک قهرمانی را جشن بگیریم.

به گزارش ایلنا، محسن خلیلی در میان خبرنگاران ابتدا گفت: خداراشکر توانستیم سه امتیاز با ارزشی بگیریم، به همه هواداران تبریک می گویم و خداراشکر هواداران خون گرم را خوشحال کردیم، اول هفته روز تعطیل هم نبود اما دل گرمی ما این هواداران هستند. تبریک به کادر مدیریت، مربیان و بازیکنان. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا دل هواداران را بیش از این شاد کنیم و انشالله در بازی های آینده سریع تر از پایان فصل هت تریک قهرمانی را جشن بگیریم.

محسن خلیلی راجع به بازگشت خوب بازیکنان پرسپولیس پس از خوردن گل هم عنوان کرد: من همیشه سعی کردم در مسائل فنی وارد نشوم اما وقتی یک تیمی گلی را دقایق اول می خورد و می تواند 3 گل بزند، نشان از شخصیت بالای تیمی و شخصیت بالای قهرمانی دارد، نشان می دهد این دو سالی که در صدر بودند و قهرمان شدند، بچه های پرسپولیس شایستگی داشتند. خیلی خوشحالیم که بچه ها در بازی های حساس می توانند گلزنی کنند و از یک بابت هم خوشحالیم که 5 گل رد و بدل شد و چه هواداران و چه کسانی که از تلویزیون شاهد بازی بودند و امیدوارم بازی های بعدی را هم پرگل شاهد باشیم.

خلیلی در پایان افزود: مطمئنا ما به نتایج دیگر کاری نداریم و تمام تمرکزمان این است که بتوانیم امتیازهای لازم را بگیریم و انشالله قهرمانی را زودتر از موعد در ورزشگاه آزادی جشن بگیریم با هوادارانمان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز