خبرگزاری کار ایران

خلیلی: تاثیر برنامه‌ریزی سازمان لیگ را روی موقعیت علیپور دیدیم/ فقط به فکر برگزاری بازی‌ها نباشید

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۰۹۱

سرپرست پرسپولیس به برنامه‌ریزی سازمان لیگ و فشردگی بازی‌ها معترض است.

محسن خلیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل السد اظهار داشت: در این دیدار عملکرد خوبی داشتیم و به هیچ عنوان شایسته شکست نبودیم. همانطور که همه دیدند در طول 90 دقیقه موقعیت‌های زیادی داشتیم که اگر در استفاده از آنها دقت می‌کردیم می‌توانستیم برد خوبی داشته باشیم ولی بدشانسی و کم دقتی باعث شد این نتیجه رقم بخورد.

وی افزود: در صحنه موقعیت گل علیپور تاثیر فشردگی برنامه بازی‌ها و خستگی ساق پای بازیکنان را دیدید. مشابه همین موقعیت را علیپور فصل گذشته مقابل همین السد توانست تبدیل به پنالتی و موقعیت گل کند ولی در این بازی نتوانست خوب عمل کند که به خاطر خستگی بود و این موضوع روی همه بازیکنان هم دیده می‌شد و تاثیرش را گذاشته بود.

سرپرست پرسپولیس مورد قضاوت داور بازی هم گفت: داوری این بازی مشکل داشت و مثل بازی اول مقابل پاختاکور که از داوری ضربه خوردیم در این بازی هم چنین اتفاقی برای تیم ما افتاد که اوج تصمیمات اشتباه داور در صحنه گل السد بود که همه دیدند و نیازی به توضیح اضافه ندارد.

خلیلی در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولان برگزاری مسابقات می‌خواهم فکری برای درست شدن این وضعیت بکنند و فشردگی برنامه بازی‌ها خصوصاً برای 3 تیم آسیایی خیلی آزاردهنده است و احتمال آسیب دیدن بازیکنان هم زیاد است. باید با نمایندگان ایران در آسیا تعامل بیشتری داشته باشند. به نظر من فقط نباید به فکر برگزاری بازی‌ها باشند و اگر با یک برنامه ریزی خوب بازی‌ها برگزار شود کیفیت لیگ و مسابقات بالا می‌رود و به نفع فوتبال ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز