خبرگزاری کار ایران

ناصر ابراهیمی:

باید دیگر در خواب ببینیم که تیم‌های ایرانی قهرمان آسیا شوند

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۰۵۷

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در لیگ برتر و آسیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس با برانکو در چند‌سال اخیر به یک تیم مقتدر تبدیل شده و حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم تا فینال پیش رفت. از نیم‌فصل دوم که پنجره‌های بسته نقل‌وانتقالاتی به روی این تیم باز شد و تعدادی بازیکن جدید به جمع شاگردان برانکو اضافه شدند، به جای پیشرفت شاهد افت سرخپوشان بوده‌ایم. حالا نایب ‌قهرمان فصل قبلی لیگ قهرمانان در همان مرحله گروهی از دور رقابت‌ها کنار رفته و هوادارانش را برای ادامه لیگ‌برتر و جام‌حذفی هم نگران کرده است.

ناصر ابراهیمی، پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با حذف تیم برانکو از آسیا می‌گوید: «من که قبلا گفتم باید دیگر در خواب ببینیم که تیم‌های ایرانی قهرمان آسیا می‌شوند. اگر هم تیمی قهرمان شده، به ٤٠، ٣٠‌سال قبل برمی‌گردد. رقبا هر روز قوی‌تر می‌شوند و با سرعت بنز در حرکت هستند، اما ما با پیکان به دنبال آنها هستیم. پرسپولیس شاید از نظر مهره‌ای قوی‌تر از فصل قبل هم شده باشد، اما خستگی آنها را اذیت می‌کند. 5 بازی است که پرسپولیس چه در داخل و چه در آسیا نبرده و تیمی مثل سال‌های قبلی نشان نمی‌دهد.»

وی همچنین می‌افزاید: «دفاع راست و چپ فعلی پرسپولیس را با ‌سال قبل مقایسه کنید. انصاری و ماهینی خیلی خوب پرسپولیس را راه می‌انداختند و نفوذهای زیادی داشتند، اما مصدومیت آنها به پرسپولیس ضربه زد. در دفاع وسط هم که فقط سیدجلال و شجاع هستند و اگر مصدوم شوند، جانشینی برای آنها وجود ندارد. برانکو اگر برای مساوی به ازبکستان رفته بود، باید نتیجه را حفظ می‌کرد، اما اگر به دنبال برد بود، باید با ریسک بیشتری بازی می‌کرد. عاقبتش هم این بود که توپ به پای بهترین دفاع چند‌سال اخیر فوتبال ایران خورد و به گل رفت.»

ابراهیمی در پایان می‌گوید: «پرسپولیس روی کاغذ شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ دارد. آنها چند بازی است که با برد می‌توانستند جشن قهرمانی بگیرند و مقابل ماشین‌سازی همچنین شرایطی دارند، اما اگر بازهم برنده نشوند، کار کمی پیچیده خواهد شد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز