خبرگزاری کار ایران

امیدوارم پرسپولیس لیگ را هم از دست ندهد

حمید درخشان: فصل قبل که پنجره بسته بود تیم بهتری داشتیم/ من هم مثل برانکو اگر چند ماه حقوق نمی‌گرفتم انگیزه کار کردن نداشتم

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۲۲۳

سرمربی سابق پرسپولیس عقیده دارد بازیکنان و کادرفنی این تیم انگیزه کافی را مثل سابق برای این تیم ندارند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل پاختاکور اظهار داشت: مشکل پرسپولیس در این بازی همان مشکلی است که در چند وقت اخیر گریبان این تیم را گرفته و آن هم مشکل در باز کردن دروازه و رسیدن به گل است. ما در خط حمله مهره تاثیرگذار و تمام کننده کم داریم و برای همین نمی‌شود همه فشار در طول یک فصل روی یک بازیکن باشد و خسته می‌شود. وقتی هم تیم همه کار می‌کند و خوب بازی می‌کند ولی گل نمی‌زند از لحاظ روحی روی بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد و طبق قانون نانوشته فوتبال وقتی گل نزنی می‌خوری.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیسِ فصل قبل با وجود محرومیت و کمبود بازیکن بهتر از تیم حال حاضر بود گفت: آن تیم در مسائل انگیزشی جلوتر از تیم حال حاضر بود و ضمن اینکه در فاز هجومی مهره خوبی مثل منشا داشتیم که می‌توانست به علیپور کمک کند و باری از روی دوش خط حمله بردارد ولی بودیمیر تا کنون نتوانسته چنین نقشی ایفا کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد کم بودن انگیزه خود برانکو هم عنوان کرد: همیشه در فوتبال مسائل مالی در انگیزه افراد تاثیر می‌گذارد. چه بازیکن باشد چه مربی و من خودم هم این شرایط را تجربه کردم وقتی چند ماه پولت را نگیری انگیزه‌‌ات چه بخواهی چه نخواهی کم می‌شود و دست و دلت به کار نمی‌رود. کاش زودتر این مسائل برطرف می‌شد و فکری به حال این موضوع می‌شد. به نظر من هم برانکو انگیزه سابق را ندارد.

درخشان در مورد دو بازی باقی مانده در لیگ هم گفت: بعد از حذف از لیگ قهرمانان اگر خدای ناکرده لیگ را از دست بدهیم اتفاق خیلی بدی است. به نظرم باید تیم از لحاظ روحی ریکاوری شود و بازیکنان انگیزه خودشان را دوباره پیدا کنند و با فراموشی حذف از لیگ قهرمانان هر 2 بازی باقی مانده را ببرند و حداقل قهرمانی در لیگ ناراحتی هواداران را بابت لیگ قهرمانان تا حد زیادی از بین ببرد.

وی در مورد حذف استقلال هم عنوان کرد: استقلال هم درگیر مسائلی بود که به این تیم ضربه زد و در این مقطع این مسائل و درگیری‌های داخلی می‌تواند تا حد زیادی به تیم ضربه بزند. آنها هم بازی خوبی انجام دادند ولی شانس زیادی برای ادامه کار نداشتند و متاسفانه یک نماینده دیگر ما هم حذف شد. به نظرم مجیدی پتانسیل خوبی دارد و سرمایه فوتبال ماست امیدوارم از او حمایت شود و به او کمک کنند و می‌تواند مربی بزرگی شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار امروز ذوب آهن هم گفت: ذوب آهن از ابتدا نتایج خوبی در آسیا گرفته و برای آنها آرزوی موفقیت دارم و امروز به امید خدا صعودشان را قطعی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز