خبرگزاری کار ایران

شماره هفت مقدس به دنبال پاک کردن میراث شوم

نگاهی به استقلال بعد از کنار رفتن از آسیا؛ فرهاد مجیدی در حال قلق گیری

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۹۰۴

مجیدی تلاش می‌کند میراث شوم شفر در تساهل و مدارا با بازیکنان یاغی را از استقلال پاک کند.

به گزارش ایلنا، شبی که مدیران استقلال وینفرد شفر را عزل کردند، خوب می‌دانستند که کار تیم‌شان در آسیا تمام است. با وجود این، حذف از لیگ قهرمانان به نام فرهاد مجیدی نوشته شد؛ مربی جوانی که انگار این روزها مشغول قلق‌گیری است و مخصوصا تلاش می‌کند روحیه بازیکن‌سالارانه شکل‌گرفته در استقلال را مرتفع کند.

فرهاد بعد از برخورد جدی با گادوین منشا، طارق همام را هم به دلیل سرپیچی از نیمکت‌نشینی در بازی با الدوحیل به طور کامل از استقلال کنار گذاشت و اعلام کرد تا زمانی که او در این تیم حضور دارد، طارق جایی در جمع آبی‌ها نخواهد داشت. طارق بازیکن بدی برای آبی‌ها نبود، اما بی‌نظمی‌های جسته و گریخته‌ای داشت که با آن درست و به موقع برخورد نشد و همین مساله این بازیکن را جری‌تر کرد. حالا مجیدی تلاش می‌کند میراث شوم شفر در تساهل و مدارا با بازیکنان یاغی را از استقلال پاک کند. او البته به این منظور کار سختی دارد. در همین راستا دیروز هم خبر رسید مجیدی مهدی رحمتی را به دلیل عدم حضور در تمرین جریمه کرده که انتشار فوری این خبر روی سایت باشگاه نشان می‌دهد حتی کاپیتان تیم هم از حاشیه‌امنیت قبلی برخوردار نیست.

مجیدی با این تلاش‌ها، خودش را در دل هواداران استقلال جا کرده، اما بیشتر آن‌ها همچنان خواهان حضور یک مربی خارجی بزرگ روی نیمکت تیم‌شان هستند؛ هوادارانی که دوشنبه‌شب هم بعد از پایان بازی به شدت علیه مدیران باشگاه شعار دادند و حتی پای مسوولان وزارت ورزش را وسط کشیدند. هواداران استقلال از این همه ناکامی به ستوه‌امده‌اند و کار به جایی رسیده که کم‌کم شاهد شلیک‌های بی‌هدف آن‌ها هستیم. این جماعت فقط جام می‌خواهند و خود مجیدی هم می‌داند کارش برای تحقق این آرزو چقدر دشوار است. بر خلاف پرسپولیس که شاید اگر قهرمانی لیگ را بگیرد (این تیم حتی‌شانس دبل کردن هم دارد) هوادارانش حذف از آسیا را فراموش می‌کنند، استقلالی‌ها کاملا عاصی هستند. آن‌ها می‌دانستند از آسیا حذف می‌شوند، اما مواجهه عملی و واقعی با بر باد رفتن آخرین هدف فصل برای‌شان سخت‌تر از حد انتظار بود. البته استقلال هنوز‌شانس قهرمانی دارد و شاید اگر پرسپولیس و سپاهان نتایج بدی بگیرند، تیم مجیدی ناباورانه جام قهرمانی را بالای سر ببرد، اما دل بستن به این امید اندک و بعد تماشای به یغما رفتن احتمالی آن، ممکن است وضع را از شرایط موجود هم بدتر کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز