خبرگزاری کار ایران

ماجرای استقلال و مربیان موقتش؛

فرهاد عاقبت به خیر می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۵۳۹

فرهاد مجیدی چهارمین سرمربی موقت استقلال در لیگ برتر محسوب می‌شود. از جمع این 4 نفر فقط امیر قلعه‌نویی موفق بود و عاقبت به خیر شد.

به گزارش ایلنا،فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال انتخاب شد وقرار است تا پایان فصل هدایت آبی پوشان را برعهده داشته باشد. بسیاری پذیرفتن چنین مسوولیتی از طرف فرهاد را اشتباه می‌دانند و او را با علیرضا منصوریان قیاس می‌کنند که در اوج محبوبیت هدایت استقلال را بر عهده گرفت و سرانجام بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل و 8 بازی پر فراز و نشیب و سخت، با شعار "حیا کن، رها کن" مجبور به استعفا و رفتن شد. هواداران برای منصوریان خوش استقبال و بد بدرقه بودند. حالا بسیاری نگران هستند که فرهاد هم به سرنوشت منصوریان دچار شود و روی نیمکت سرمربیگری استقلال بسوزد. به همین بهانه شرایط و رزومه منصوریان و مجیدی را در زمانی که سرمربی استقلال شدند باهم مرور و مقایسه می‌کنیم.

 

فرهاد چهارمین مربی موقت استقلال

فرهاد مجیدی بعد از امیر قلعه‌نویی ( پایان اولین دوره لیگ برتر و در جام حذفی)، جواد زرینچه در انتهای لیگ دوم حرفه ای، صادق ورمزیار (نیم‌فصل اول لیگ هفتم)، چهارمین سرمربی موقت استقلال در لیگ برتر محسوب می‌شود. از جمع این 4 نفر فقط امیر قلعه‌نویی موفق بود و عاقبت به خیر شد.

 

نقطه‌اشتراکی به نام قلعه‌نویی

فرهاد مجیدی دردوره سرمربیگری مرحوم ناصر حجازی به استقلال آمد و بعد از حضور طولانی مدت در فوتبال امارات، دوباره با مربیگری ناصر خان به استقلال برگشت. اما فرهاد در شرایطی از فوتبال خداحافظی کرد که‌امیر قلعه‌نویی سرمربی بود. علیرضا منصوریان هم در دوره سرمربیگری مرحوم منصور پورحیدری به استقلال آمد و بازگشت آخر او در دوره سرمربیگری رولند کخ آلمانی بود.علی‌منصور هم مانند فرهاد در دوره مربیگری قلعه‌نویی کفش هایش را آویخت. هر دو بازیکن سابقه کاپیتانی در استقلال را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز